torstai 21. helmikuuta 2013

Tukka hyvin , kaikki hyvin!

Tiistaina oli viimeinen vapaapäivä ennen todellista arkeen paluuta eli päivävuoroon tulemista. Vietinkin sen oikeen kivasti aamusta iltaan asti. Aamulla mun ovikello soi ja sieltä tuli kauan odotettu uusi tv! Onnistuin jopa itse vahingossa kasaamaan sen "jalan" siitä ja sain sen vielä toimimaankin. Melina the tekniikan ihmelapsi!
Vähintää yhtä kiva kun oli saada uus telkka on se,että saan nyt vanhan ihan toimivan 37 tuumaisen tv:n makkarin seinälle. Nyt on kiva katella sängystäkin telkkaria! Kyllä kelpaa.



Tv:n asennuksen jälkeen ampaisin Helsinkiin Iidan top seven- kampaamoon. Laitettiin mulle tummia raitoja tukkaan ja niistä tuli tosi kivat! Oli kiva olla "vaalea", mutta vaihtelu aina virkistää ja on mukava olla taas vähän tummempi. Raitojen ansiosta nyt näyttää siltä,että mulla olis tumman tukan seassa vaaleita raitoja ja tykkään kyllä älyttömästä! Tästä on sitten helppo ens kerralla miettiä mihin suuntaan lähdetään värjäämään.
Kiitos kovasti taas Iidalle!



Mun ehdottomasti yksiä lemppari tuotteita!





Kampaamossa viihdytti myös Iidan ja Rennen uusi vauva Kristoffer. Voi luoja mikä ihana pieni pallero! Oisin voinut ottaa sen laukkuun ja viedä kotiin, mutta en uskaltanut. Sen verran rakastunut oli omistajakin koiraansa.




Kun hiukset olivat kunnossa niin lähdin tapaamaan erästä rakasta lapsuudenystävääni Nipaa. Meillä on vuosikaudet pysynyt rakkaat ja lämpimät välit ja Nipa on yks niistä harvoista ihmisitä kelle voin kertoa mitä vaan ilman että se tuomitsee mua. Mulla olisi miljoona tarinaa kerrottavana mitä kaikkea me ollaan yhdessä puuhattu, mutta niiden kirjottamiseen menisi päivä jos toinenkin. Jos Nipa luet tätä, niin hirmuisesti pusuja ja haleja, olet rakas <3 <3



Me käytiin morrissonissa syömässä ja ei tarvinut tälläkään kertaa pettyä ruokaan.


Ranskalaiset korvasin salaatilla ja hampparin vaihdoin ruishamppariksi. Hieman edes terveellisempi vaihtoehto ja oli niin hyvää ja täyttävää ettei loppupäivänä tarvinnut syödä enää yhtää mitään.

Ainii ja aamulla olin jo ennen yhdeksää salillakin! Aikamoinen päivä siis, näitä lisää <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti