torstai 14. helmikuuta 2013

Täällä taas!

Jiihuu! Suomessa ollaan ja sorvin ääressä taas. Jäätävä jetlag päällä ja koko yö pitäisi jaksaa valvoa. Olen nukkunut viimeksi ti-ke yönä muutaman tunnin ja sitten koneessa pari tuntia. Meidän lento oli yllättäen myöhässä ja oltiinkin viime yönä vasta yhden maissa kotona. Nukuin kolmesta viiteen ja siitä asti oonki ollut valveilla....Ei helvetti! Nyt nukuttaisi tietenkin ihan älyttömästä ja työtunteja on vielä 9 edessä. Mitähän tästä tulee?
Aamulla mulla oli astmalääkäri ja lähdin sinne hieman kiireellä. Ajoin pää jumissa cittarin pihalle ja oikeesti varmaan viis minuuttia yritin muistella mitä mä siellä teen kunnes muistin että mun piti mennä lääkäriin. Että ihanko vähän on pää täällä jumissa!

Tänään on väsymyksestä johtuen vituttanut ja ärsyttänyt kaikki ja saanut purra hammasta välillä kunnolla. Mutta puhelu rakkaan ystävän Nipan kanssa piristi kummasti ja töihinkin oli mukava tulla kun sain oikeen hali-vastaanoton! Ihanaa, niillä on ollu mua ikävä! :D <3

Mä ajattelin yöllä alkaa kirjottelee matkablogia. Mulla on ihania kuvia matkalta ja hauskoja tarinoita teille paljon kerrottavana. Kirjoittelen niistä heti kun vähän pää selkeenee, mutta tosiaan yritän jo ensimmäistä väkertää tänään :) Mun piti kovasti kirjotella matkalla blogia, mutta ei yksinkertaisesti kerennyt/jaksanut. Oli paljon kaikkea muuta tekemistä :) Vähän se nyt harmittaa kun ei tietenkää tarkkaa kaikkea muista, mutta ei se mitään!

Päivän positiiviset asiat.
-Ystävänpäivä ja kivoja viestejä ystäviltä
-Puhelu ihanaisen Nipan kanssa
-Pennut lähtenyt maailmalle ja niistä rapsahtanut mukava raha rahapussiin ;)
-Huomenna tulee palkka, jossa joululisät joten lisää rahaa ropisee! :D
-Ihana vastaanotto töissä <3
-SALKKAREIDEN KATSOMINEN :D
-Koirien haliminen

Päivän negatiiviset asiat
-Väsymys
-vitutus
-jumitus
-laskut
-yskä
-saamattomuus

Nyt alankin varailemaan italian matkaa..Johan tässä on 24tuntia oltu ilman minkäälaisia matkustussuunnitelmia! :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti