lauantai 16. helmikuuta 2013

Sekaisinko?

Mä oon edelleen helvetin väsynyt vaikka eilen päivällä nukuin viitisen tuntia. Ehkä se ei kuitenkaan riitä korvaamaan kahden menetetyn yön unitunteja. Oon tässä yövuorossa ja illalla mulla sattui aika huvittava juttu. Olin ollu jo pari tuntia töissä ja päätin mennä katselee telkkaria. Otin kengät pois jalasta ja kauhukseni huomasin että....



...Ei tainnut kengät olla ihan samaa paria :D Ihmettelinki miks kaikki katto mua täällä niin oudosti, mutta ei sit kukaan viittinyt mainita mitään :D Olin ottanut oman ja sitten työkaverin kengän jalkaan ja näillä tyylikkäästi täällä käppäillyt. Hävettää!!! :D
Soitin äitille ja yritin selittää tätä juttua ja mua nauratti niin että räkä tirskui vaan suusta , kun yritin hiljaa nauraa ettei koko osasto herää. Huh huh, kyllä mä oon sitte urpo :D

Puoltoistatuntia ja pääsee kotiin nukkumaan. Toivottavasti nukkuisin ihan vaikka melkeen iltaan asti niin menis toi vika yö vähän täysjärkisemmin. Sitten onkin muutama vapaa, jonka aion pyhittää kotona löhöilyyn, salilla käymiseen ja kavereiden näkemiseen <3 Tiistaina vedän tukan taas tummaks, johan tässä on "vaaleena" oltu taas jo jonkun aikaa :) Vaihtelu virkistää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti