tiistai 26. helmikuuta 2013

Pitkät päivät ei oo mun juttu!

AARRGGHH...Laskuja tippuu postiluukusta sitä tahtia,että oli pakko tulla tänäänkin pitkään päivään töihin. Tää 13 tunnin työpäivä ei oo vaa oikee mun juttu ja kun huomenna on vielä aamuvuorokin niin ei tarvii käydä kotona kun nukkumassa välillä. Sitten mulla onkin vasta torstaina yövuoroon meno, joten ehkä huomenna olis jotain rairai-juttuja jossain? En oo suomessa vielä kertaakaan päässyt tuulettumaan ja oonhan mä ollut täällä hei jo kaksi viikkoa :D

Oltiin eilen Nikon ja F:n kanssa katsomassa 21 tapaa pilata avioliitto. Oli muuten hyvä! Suosittelen. Sai nauraa ihan kunnolla monessa kohdassa. Leffassa pyörii nyt muutama muukin mitä haluisin mennä katsomaan..Joten innokkaat leffassa kävijät ilmottautukaa!



Hitto mitä mielialanvaihteluita on ollut viime päivinä taas. Yhtenä hetkenä kaikki on hyvin ja toisena kaikki asiat vituttaa suunnattomasti. Oon kyllä taas pari asiaa elämästä viime päivinä oppinut ja toivottavasti jatkossa pystyn toimimaan toisin samankaltaisissa tilanteissa. Nähtäväksi jää!
Mun pitäis oikeesti opetella itsekunnioitusta vaikka toki on sitä roimasti tullut eron myötä lisää.
Nään painajaisia taas siitä yhestäkin hullusta ja se vituttaa..Sais sitä rahaakin taas putkahtaa tilille, vissiin on taas työnteko jäänyt vähemmälle mikä nyt ei yllätä varmaan ketään.

Huomenna mä suuntaan Keravalle moikkaamaan reissukavereita. Onkin ollut jo vähän ikävä kun tottui siellä paljon näkemään :D Joten eiköhän tää taas tästä.
Viikonloppunakin kivaa puuhaa luvassa kera ihanan ystävän <3

Yritän taas jatkaa matkablogin tekoa viimeistään huomenna. Mulla menee siinä vaan aina aikaa kun saan ne kuvat koneelle ym. Vähän laiskottanut viime aikoina, mutta toivotaan että se paketti on kohta valmis :) Lukijoita on tullut kivasti sen myötä ainakin! PUS!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti