torstai 21. helmikuuta 2013

Päivä paratiisisaarilla osa KAKS!

Jatketaan! Longtailboatilla siis matkattiin neljälle eri saarelle. Joka saarella meillä oli aikaa ottaa arskaa ja tutustua mestoihin. Seuraavana laitan kuvia poda-islandista. Se ehkä oli noista kaikista ihanista mun lemppari, jos sellainen pitäisi valita.





Paikallinen snägäri! :D





Musta noi "snägärit" oli hauskoja. Niitä oli monta peräkkäin. En mä sieltä ehkä mitään kananugetteja välttämättä söis, mutta jätskiä söin! :)

Tältä saarelta kun lähdettiin niin oli eväshetki veneessä. Meillä oli siellä jotain perinteistä thaikku riisiruokaa ja sitten vesimelonia ja ananasta. NAm että ne maistuikin siellä vetten päällä hyvältä!



Sitten pysähdyttiin ja halukkaat sai snorklata...Mä en snorklannu, koska inhoon kaloja ja mitä vähemmän nään niitä siellä vedessä sen parempi.

Mä en edes muista miltä se yks niistä saarista näytti eikä mulla oo vissiin sieltä kuviakaan :o Missähän mun aivot on silloin ollut? Kai aika sopivasti lomalla. :D

Olikohan se tää? emt!



Viimeisenä suunnattiin railaybeachille. Siellä on hotellejakin jonkun verran,ett se ei ollut tollanen pelkkä chillailusaari. Pieni se paikka kuitenkin on, mutta mun mielestä aika täydellinen esim jollekki rakkauslomalle tai ihan vaan löhöilylomalle. Ei siellä kuitenkaan varmana montaa päivää jaksais vaan kökkiä, mutta pääseehään sieltäkin toki matkustelemaan muille maille.
Mä jo viime vuonna kattelin kun ohi sieltä veneellä porskutettiin että siellä on pakko käydä. Onneksi tuli nyt käytyä, oli meinaan seki ihan mielettömän kaunis paikka!








Toivottavasti mulla ei kauheesti mennyt sekaisin saaret ja kuvat. Seki voi toki meinaan olla mahdollista. Mulla on kymmeniä kuvia tästä retkestä ja julkasen ne sitten matkablogin viimeisessä postauksessa kaikki. Tässä kuitenkin ne mun mielestä kauneimmat, toivottavasti tekin nautitte :)

Suosittelen ehdottomasti Thaimaassa matkustaville näitä retkiä. Siinä näkee sen todellisuuden Thaimaan kauneudesta ja esim jos jossain Phuketissa pelkästään kaksi viikkoa tönöttää niin ihmisellä ei ole minkäänlaista käsitystä kuinka kaunista Thaimaassa on. Tääkin retki oli ns."kallis", mutta mielellää me kaikki pulitettiin tosta se 25euroa. Siihen tosiaan sisältyi matkat, ruoat, ja kuljetus hotellilta satamaan. Ja tää retki kesti ehkä about kuusi tuntia. Ehdottomasti yks mieleenpainuvimmista päivistä tuolla. :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti