torstai 28. helmikuuta 2013

Huuruinen eilinen!

Mä en muista koska olisin viimeksi juopotellut keskellä viikkoa. PAITSI ulkomaanmatkaa ei lasketa!
Eilen mä kuitenkin suuntasin töiden jälkeen Nikolle ja juotiin hieman kuplivaa. Meillä oli kiva ilta,ellei baarin jälkeisten junttien aiheuttamaa draamaa lasketa mukaan.



Oltiin ekaks tuolla club vaticanissa kuuntelemassa Ninaa joka soitteli siellä levyjä. Kannattaa keskiviikkosin suunnata sinne mikäli liikenteessä on. :)
Sieltä me päädyttiin amarillon karkkipäiville ja oikeesti siellä on kyllä aika edullista. Lisäks siellä tulee hyvää musiikkia, mutta en mä tiiä, jotenki ehkä tunsi itsensä vanhaksi siellä. Hauskaa kuitenkin oli!




Shotit maistui vaikka aina sovitaan ettei niitä juoda :D


Tällässiä aarteita taas löytyi puhelimesta aamulla... :D

Darrapäivät Nikon kanssa on parasta ja vaikka aamulla mulla oli sellanen "tää maailma hajoaa just nyt mun ympärille"-olo niin se parantui hetkessä kun Nipsukkakin heräsi ja ruvettiin höpsöttelemään. Lähdinkin kotiin sieltä vasta joskus neljän aikaan ja tooosi väsyneenä ikkuna auki popit täysillä ajelin Järvenpäähän päin ja mietin vaan koko ajan mielessäni ,että olisimpa jo perillä ja nukkumassa ni enköhän siinä sitten ajanut ajatuksissani molempien järvenpään liittymien ohi ja havahduin että seuraava mahdollisuus kääntyä takaisin on Mäntsälässä. ARGH sitä kirosanojen määrää!

Kotona nukahdin samantien, harmikseni unta ei kuitenkaan ehtinyt reilu tunnin enempää kertyä. Nyt olen töissä ja toivon totisesti, että yö menee nopsaa ja pääsen nukkumaan aamulla omaan sänkyyn lämpimän peiton alle <3

2 kommenttia:

  1. Tää blogi on niin niin ihana <3!
    Ja kiitos kun aloit seuraamaan mua Instagramissa :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. voi kiitos <3 ja tottahan toki kun niin ahkerasti käyt siellä aina tykkäilemässä :) ihana oot!

      Poista