torstai 24. tammikuuta 2013

Seiskan bileristeily 01/13

Sinne meni viimeinen bileristeily m/s baltic princess -laivalla. Onhan noita muutama tullutki tehtyä, mutta seuraavan kerran seilataan sitten eri laivalla mikä on kyllä ihan jees! Vaihtelu virkistää :)

Meillä kävi hauska yhteensattuma, sillä meillä oli kavereiden kanssa aivan SATTUMALTA hytit vastakkain. Käytiin eri aikaa ja eri paikasta hakemassa hyttiliput, joten kohtalo oli tosiaankin puuttunut peliin laittamalla meidät vierekkäin. En tiedä oliko se aina hyvä asia, koska jo klo 21 me oltiin toisessa hytissä minä ilman kenkiä ja sukkia- Tommi lähestulkoon ilman vaatteita ilman meidän hytin kortteja. Onneksi se uusien hakeminen oli yllättävän näppärää eikä jouduttu viettämään loppu risteilyä Nikon ja Tiinan hytissä :D



Ilta meni aika kosteasti ja railakkaasti eikä tietenkään draamaltakaan vältytty. Yhtäkään esiintyjää ei taaskan nähty mikä ei sinänsä yllätä varmaan ketään. :D  Mä joka kerta jaksan ihmetellä mihin se aika humahtaa sillä tälläkin kertaa ilta vaan vilahti ohi ja tuntuu että siellä oltais oltu vaan muutama tunti. Ehkä se johtuu hatarista muistikuvista ja siitä,että tosiaan limulinjalla ei tälläkään risteilyllä oltu.

Mä oon kuitenkin hirveen ylpee itestäni,että menin nukkumaan jo n. 4.30 mikä ei tosiaan ole mulle tyypillistä. Olin meinaan meidän porukasta ENSIMMÄINEN ,joka meni nukkumaan. Mulla oli ihan varmasti kuumetta!
Hyttikaverini tuli hyttiin vasta joskus klo 11, tiedä sitten missä hänkin koko aamun luuhasi. :P

Kiitos Tommi kiitos Niko kiitos Tiina ja kiitos Hanna. Anteeksi myös tasapuolisesti kaikille. Lupaan etten ens risteilyllä kiukuttele seuraavaa päivää hytissä ;)








2 kommenttia: