keskiviikko 2. tammikuuta 2013

Railakasta Uutta Vuotta!



On tullut pidettyä pieni tauko bloggaamisesta. Laiskuutta ollut siis ilmassa.

Kerrompa teille nyt vähän meidän uuden vuoden vietosta. Aattona vielä klo 17 aikaa me ei tiedetty mitä me ollaan tekemässä kunnes Niko ilmoitti,että me lähdetään Himokselle. Mun ei tarvinut siis kun raahata itseni Stadiin ja sieltä lähdettiin Sampsan kyydillä kohti Jämsää. Voisin melkeen väittää, että elämä Nikon ystävänä ei ole tylsää, koskaan kun ei tiedä mistä itsensä löytää :D Mä oon vielä myös aikalailla aina kaikessa kympillä messissä, joten mua ei oo vaikee saada houkuteltua yhtään mihinkään. Järkeehän tavallaan ei ollut maksaa mökistä hillitöntä hintaa n. 13 tunnin takia, mutta kyllä se oli jokaisen pennin arvoinen reissu!

Saavuttiin Jämsään aika myöhään, mutta ainakin meikäläinen oli jo matkalla vetässyt aika kiitettävät humalat. Padasjoen kohtaa olin jo hukannut lompakon, ilmeisesti se jäi johonkin auton katolle tai huoltsikalle. Ainoo murhe mulla kuitenkin oli vaan se jos en pääse baariin ku henkkarit oli luonnolisesti siellä lompakossa :D Onneksi mun maksukortti oli laukussa, joten ei tarvitse TAAS sulkea pankkikorttia. Olen siis hieman sählä......

Vaikka perille päästiin aika myöhään ni kerettiin me syödä hyvin, valaa tinaa, ampua raketteja ja juoda aikamoiset humalat. Päädyttiin lopulta himosareenalle missä oltiinkin aika keskipisteenä näiden meidän tähtösten takia. Hävettää, kun loppuyöstä oli promilleja varmaan neljä taulussa ainakin mulla......Että kiitos ja anteeksi vaan kaikki Himoslaiset! :D

Vuosi juuri vaihtunut <3

ryhmärämä!





Oli kyllä sen verta mukavaa olla mökillä hyvällä porukalla, että suunniteltiin jo uutta reissua lähitulevaisuuteen. Toivottavasti saadaan se aikaiseksi ja tän vuoden uutta vuotta voisi alkaa suunnittelemaan pikkasen aikaisemmin :D





Oli kyllä mukava tutustua uusiin ihmisiin , mä en siis tosta meidän porukasta tuntenut entuudestaan kun Nikon. On kiva huomata,että noin lämminsydämisiä ihmisiä on vielä olemassa :)

Aamulla Sampsa yllätti meidät tuomalla kaikille sänkyyn aamupalaa! Mikä herrasmies :)



Baarin jälkeen yllätti nälkä :D

KIITOS KAIKILLE MUKANA OLLEILLE JA HYVÄÄ UUTTA VUOTTA RAKKAAT LUKIJAT :)





2 kommenttia: