sunnuntai 20. tammikuuta 2013

Pitkästä aikaa pantaa kiristää näin lujaa!

En tiedä mikä mua vaivaa, mutta mua kertakaikkiaan vituttaa lähes kaikki asiat. Inhoon ihmisten kaksnaamasuutta,itsekkyyttä,valehtelua ja kaikkea muuta paskan jauhantaa. En toki väitä etten itse syyllistyis samaan en ollenkaan! Joten tänään inhoon itsäni myös ihan samanlailla.

Tänään mua on myös vituttanut se,että miks tuhlasin elämääni/aikaani sairaan ihmisen kanssa yhdesäoloon. Tänään on taas kuullut sellassia juttuja,että ihan oikeesti mä oon surullinen kaikkien niiden puolesta ketkä uskoo tän "legioonalaisen" muuttumiseen. Koska se ei muutu. Siitä ei ole mihinkään, ei perustaa kunnollista ihmissuhdetta tai mitään muutakaan. Kaikki sillä on jäänyt kesken ja mitään se ei ole elämässään saavuttanut. Mitä vittua mä oon eläny niin epänormaalia elämää ja saattanu itteni sekoomispisteeseen ja päästäny ittnei huonoon kuntoon sekä fyysisesti että psyykkisesti. Kysyn vaan että miksi?

Nää on kai näitä päiviä kun pitäisi pysyä kotona peiton alla. Vaan kun ei voi, koska velvollisuus kutsuu. Tosin ei musta täälläkään ole iloa kenellekkään, koska en oo ihan täysin omaitseni nyt.
Onneksi mulla alkaa keskiviikkona loma. Huomaa,että olen todella sen tarpeessa.

Vatasen Sallalle ja Rauhalan Jannille haluan vielä tässä blogissa mainita erityiskiitokset mun rahojen varastamisesta aikoinaan laivalla. Tämä juttu ei jää tähän ja heti kun saan päivämäärän selville niin rikosilmoitus tehdään. Voin toki itsekkin hakea ne rahat mikäli se on ainoa vaihtoehto. Saatanan pummit, menkää töihin! Mä säälin tollassia ihmisiä.

3 kommenttia:

  1. hei paistaa se aurinko paskakasaankin viellä älä huoli:-)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo kyl tää taas tästä iloks muuttuu :)

      Poista
  2. Suosittelen noiden nimien poistamista...

    VastaaPoista