maanantai 21. tammikuuta 2013

"Mul on kaikki hyvin tänää!"

Huh eilisestä vitutuksesta selvitty ja tänään on jo ihan eri ääni kellossa. Oikeestaa jo huvittaa mistä kaikesta eilen tulikin kiukuteltua. Yleensä soitto Nikolle jeesaa ja niin se jeesas eilenkin kun se kertoi mitä ollaan kuvattu laivalla. Vaikka mä kovasti uhosin,että muistan koko risteilyn niin EMPÄ taida sitte kuitenkaan muistaa:D Toivotaan,ettei Nikon kamera koskaan joudu vääriin käsiin......

Mulla on enää tää aamuvuoro, huominen ilta ja keskiviikko aamu ja alkaa LOMA LOMA LOMA LOMA!! Kahdeksan aamua Thaimaan lähtöön, joten pitäs pikkuhiljaa vissii tyhjentää edellisen reissun kamat matkalaukusta..........

Tänään tulee postais kuvineen laivamatkalta illemmalla. Yllättävää vaan,että mulla on oikeesti aika vähän kuvia sieltä. Keskityin ilmeisesti vaan olennaiseen....:P

Mun maanantai-päivään kuuluu siis töitä, salia, siivoomista ja asioiden hoitelua. Entäs sun?

Vänkää viikkoa kaikille :)

p.s mut löytää instagramista nimimerkillä melinainen. Sinne tulee jonku verran nykyää päviiteltyä kuvia. Ihan ku ketään kiinnostas mut kerroimpahan silti!


1 kommentti:

  1. Mun maanantai-päivä koostuu koulusta, siivoilusta ja koiran kans lenkkeilemisestä. Ei paha siis :)

    VastaaPoista