sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Mä annan sut pois, mä päästän sut pois vaikka sattuu :(

En muista koska olisin viimeks pillittäny näin paljon. En muista mikä olis viimeks oikeesti tuntunu näin hirveeltä. Välillä musta on tuntunu etten mä ees tunne enää mitään, mutta nää viimeiset pari päivää on todistanut sen,että ne tunteet on vielä tallella.

Huomenna mun rakas Veeti, joka on jo 14 vuotta kulkenut mun rinnalla lähtee tosta ovesta eikä varmaankaan enää palaa. Oon pyörittäny mielessäni nyt monta päivää,että mitä mä teen ja mikä olis tolle koiralle parhaaks. SIllä on jo kovia vanhuuden oireita ja nyt suurimpana huolenaiheena on sen kova vedenjuonti joka viittaa kipuihin tai sairauksiin. Se myös pissaa välillä sisälle mitä se ei oo koskaa tehnyt..On aika levoton ne minuutit mitä se vuorokaudesta on hereillä.
Toisaalta musta tuntuu hirveeltä lopettaa se jos sillä onkin vielä aikaa? Mutta toisaalta musta tuntuu hirveeltä jos sillä on kipuja niin miksi odottaa sitä, kun se on niin huonossa kunnossa että JOUTUU lopettaa tai itse nukkuu pois? Äh, mulla sekoo pää.

Kai mä tavallaan silti sydämessäni tiedän,että tää on viimeinen ilta veetin kanssa. Oon tässä jättänyt jäähyvästejä jo koko viikonlopun ajan. Jotenki musta tuntuu että veetikin tietää ja noi muut koirat kanssa. Ne käy sitä välillä kuonolla hellästi tökkimässä ja nuolemassa korvasta.

Mun rakas veeti on ollut mun elämästä yli puolet mun kanssa. Lapsuudesta murrosikään, nuoruudesta aikuisuuteen. Ollut mun mukana kun itsenäistyin, ollut mun pitkän parisuhteen ajan, ollut mukana kaikissa sen tuomissa iloissa ja suruissa. Ollut suuri tuki eron aikana. Mä en itseasiassa edes muista aikaa ilman veetiä, koska mä oon silloin ollut alle 12-vuotias.

Tää on ihan kamalaa. Mutta totuus on,että luovutaan toisistamme hiljaa..MÄ päästän sun pois ,vaikka sattuu<3


12 kommenttia:

  1. Voimia muru! Kyllä se tästä helpottaa ja sulla on ihanat muistot 14 vuoden takaa aina mukana minne menetkin <3

    VastaaPoista
  2. voi eii :--( !!

    sulla on muuten tosi kiva banneri !!

    >> titmotf.blogspot.fi

    VastaaPoista
  3. Voi ei toi on niitä elämän paskavalintoja/asioita..Tiedän miltä toi tuntuu ja se surunmäärä on niin suunnaton,mutta täytyy muistella niitä hyviä hetkiä ja tosiaan muistaa mikä on kaikkien parhaaksi! :)

    Paljon tsemppiä !

    VastaaPoista
  4. :,( <3333 se rakastaa sua aina eikä kukaan vie sitä tunnetta sulta pois muista!

    VastaaPoista
  5. Voi ei, en pystynyt lukemaan edes kokonaan tota sun tekstiä, kun mullekin tuli jo tippasilmään. Ihana kamalaa. Hirveästi voimia sulle <3 <3 <3 <3

    VastaaPoista