keskiviikko 23. tammikuuta 2013

JIIIIIIIHUUUUUUUU !

Ilmeisesti mun ei tarvi jäädä burnout-saikulle koska mun loma alkaa muutaman tunnin päästä!
Oon nyt viimeiset pari viikkoa ollut jotenkin tosi äreä ja väsynyt ja loppua kohden vaan pahenee.
En tiedä mistä se johtuu, mutta se voi olla niinkin yksinkertainen selitys kun se,että odotan vaan sitä Thaimaan matkaa niin paljon ettei jaksaisi mikää muu kiinnostaa.
Mullahan on virallisesti siis kaksi viikkoa lomaa, mutta vapaiden kanssa siitä tulee yli kolme! Lisäksi loman jälkeen aloitan yövuorot, joten tästä päivätyöstä tulee olemaan neljän viikon paussi ja voi pojat se tulee nyt tarpeeseen!!!! Kiitos ja anteeks rakkaat työkamut, mä lupaan olla skarppina kun palailen lomilta ;)

Mulla on tässä melkee viikko aikaa rentoutua ja nollailla päätä. Aion siivota, pestä pyykkiä, pakata, nähdä kavereita, olla koirulien kanssa,käydä salilla ja tietenkin solkussa. Ilman mitään kummempia aikatauluja. Ihanaa! Niin ja aion nukkua pitkään ja ottaa päikkäreitä tuntematta siitä huonoa omatuntoa.

LOMALLA VIIMEINKI VOIN OTTAA IISIMMIN! <3


4 kommenttia:

  1. - Piä ihan hirrrrrmusen hauskaa lomalla. Sie oot sen ansainnu! :D Ota ziljoona kuvaa, joita me kateelliset voidaan sitten kahtoa. Khihiihi...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos paljon! Pyrin bloggailee siellä reissun päällä! :)

      Poista