maanantai 3. joulukuuta 2012

Viikonloppu täynnä draamaa!

Pieni tauko ollut bloggauksessa. Viikonloppu meni aika kiireisissä merkeissä ja jälleen kerran on maanantai.
Viikonloppu oli kyllä taas täynnä draamaa yllättäen!

Perjantaina aamusta serkkuni Emmi tuli laittamaan mulle ja kaverille ripsiä. Siinä vaiheessa kun Assille tehtiin ripsiä mä kipasin vaihtamassa tv-tasosta sen pöytälevyn,koska huomasin sen olevan rikki. Niin mun tuuria!
Kun siitä olin selvinny niin lähdettiin me Emmin kanssa mummolle synttärikahville ja ilma oli ulkona aivan jäätävä. Hirvee tuisku ja tuuli ja tottakai matkalla hajosi auto! Se vaan hyyty kesken vauhdin ja lopulta seistiin vanhan lahdentien poskessa myrskyn silmässä. Auto aina kulki pari metriä kerralla ja sitten sammui.. Ja joo, oli siinä bensaa,että siitä ei ollut kyse ;) Kun en viitsinyt jättää sitä sinne tienreunalle niin köröteltiin se kaksi metriä kerralla erään vanhan kahvilan pihalle. Olin jo hommannut meille kyydin mäntsälään, kun päätin vielä kerran kokeilla toimisiko se auto ja niinhän se sitten yllättäen toimi! Aina eiliseen asti, kunnes se matkalla töihin hyytyi kokonaan. Itkuhan siinä tuli, mutta onneksi mun ihanat työkaverit tuli pelastamaan mut <3
Nyt auto odottaa korjaajansa ja todella toivon,että se on pian taas kunnossa.
Lisäksi mulla eilen nousi taas kuume, joten nyt parannellaan villasukat jalassa peiton alla kotona...Blaah.

No oli viikonloppuna mukavaakin tapahtumaa. Lauantaina Mian kanssa lähdettiin aamusta shoppailemaan jouluostoksia ja sitten vietiin äiti synttäridinnerille. Syötiin ja juotiin oikeen pitkän kaavan mukaan Mäntsälässä Buffalo nimisessä ravintolassa ja täytyy kyllä sanoa,että hyvää oli!
Illalla mä päädyin Helsinkiin Hotelli Presidenttiin F:n kanssa BB Annen ja Jonna A:n huoneeseen paardittamaan. En mä kuitenkaan juonut kun pari, sillä sunnuntaina mulla oli työpäivä. Paardit oli kuitenkin oikeen mukavat ja tutustutiin samalla myös BB:stä tuttuihin Sarahiin,Tommiin ja Joniin, jotka olivat myös paikalla hotellilla. On se Tommi kyllä vaan komea livenäkin ja mukavaa porukkaa oli koko sakki.:)

Lisään tänne vielä lopuksi liudan kuvia mitä viikonlopun aikana tuli räpsittyä... Palataan taas ja muistakaa pukea lämpimästi päälle sillä ulkona on nyt todella kylmä!

Emmi-serkku <3
Vihdoinki kasassa oleva tv-taso :D









Tommi, Anne, F

Sarah

Tommi ja mä :P

Ainiin ja saatiihan me tosiaan perjantaina munkin ripset lopulta kuntoon ja ihanat niistä taas tuli, kiitos Emmille<3

1 kommentti: