sunnuntai 16. joulukuuta 2012

Kynttilöitä ja Kyyneleitä...

Tänää on ollut jokseekin vittumainen päivä. Muutama tunti tuli vaan nukuttua ennen klo 7 alkavaa yövuoroa ja se on vaikuttanut kyllä tämän neidin mielialaan täysin. Töissä ahdisti ja väsytti, mutta onneks ihan hyvänä lohtuna oli sentää se,että tuplapalkka vilisi lompsaan.
Koska mullahan tunnetusti raha polttaa taskussa (vaikka tosin niitä ei ole vielä edes saanut) niin pitihän mun lähtee töiden jälkeen tarjoustaloon ostamaan tuoksukynttilöitä ja siivoustarvikkeita.
Niiden lisäksi (ylläri) tarttui matkaan myös muutamia kynttilöitä ja jouluhärpäkeitä ja vielä yhdet pinkit jouluvalot kans. Lisäks muutama joululahja (nyt onkin kaikki kohta jo hankittu) ja paita itselle ja sitten kovan pohdinnan jälkeen lisäsin reippaana koriin sims3 tohon pleikka kolmoseen, jonka oon vihdoin saanut asennettua.....

Kotiin kipitin reippaasti ja vein pojat lenkille ja siivosin pikavauhtia, jotta vois alkaa pelailee. Vihdoin kun hommat oli tehty niin TADAA! Olinkin ostanut pelkän kotelon, eli siis sisällä ei ollut mitään peliä. Koska myyjä kassalla otti ne jotkut varasjutskat siitä pois niin ton on täytynyt tulla alumperin jo kauppaan tollasena. Soitin vihaisen puhelun tarjoustaloon ja he totesivat sen olevan sitten varmaa joku maanantaiversio ja kertoivat, että näitä sattuu joskus mutta harvoin. Tietysti just silloin kun mä päättäväisesti ja innokkaasti olisin hankkimassa jotain.! No eikä siinä vielä kaikki, toi oli viimeinen kappale myymälästä sekä koko keskusvarastosta. Joten huomenna joudun lähtee palauttaa tota ja toivottavasti saan myös jonku extra hyvityksen rahojen palauttamisen lisäksi kanssa. MURRR! Olin niin pettynyt ja melkeen itketti :D Ja joo, tiedän mä olevani 26, mut saan mäki välillä kiukutella :(



Onneksi kuitenkin muut ostokset oli hyviä ja täällä tälläkin hetkellä tuoksuu ihanasti noi kynttilät. Alussa ne jopa tuoksu vähän liikaakin kun meinasi päätä ruveta särkemään, mutta meni sekin buranalla ohi ;)

Nyt mä oon tutkaillut tota pleikkaa ja hei haloo minä! Miksi olen pitänyt tota vuosia nurkissani pölyyntymässä kun tollahan voi tehdö vaikka mitä. Osastin jopa IHAN itse asentaa netin siihen. Huomenna mä testailen jotain hyviä pelejä sieltä storesta ja käyn ostaa jos tota simsii ei nyt pian löydy jostain kaupasta.



Nyt pääsette kurkkaa parilla kuvalla  mun tunnelmaan just tänä iltana nyt.
Aattelin lähipäivinä tehdä sellasen kunnon kurkkaa mun kotiin postauksen :)

                          

En nyt jaksa laittaa paremmin mut siis yks ihana ostos oli tää uus tuoksykynttilä, joka vaihtaa väriä vähän välii. Noissa kuvissa siis sama kynttilä..Värejä oli punanen ,pinkki,vihree,sininen,keltanen yms..Hieno :)
Varsinki mulle joka rakastaa tuoksuvia kynttiöitä ja kaikkia valojuttuja niin tossahan ne on kaikki samassa paketissa :D


sit nää oli kans kivat :)




                           
Nyt netflixistä ohjelmaa kehiin, tunnelmaa ainakin on <3 Jatkan huomenna uudessa postauksessa, nyt on pakko mennä kuulemma sohvalle :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti