maanantai 17. joulukuuta 2012

EI hassumpi maanantai.

Tänään mulla oli vapaapäivä. Nyt niitä onkin ollut jotenkin vähemmän, joten tää tuli tarpeeseen.
Aamulla mua oli yritetty hälyyttää ylitöihin, mutta onneksi mulla oli puhelin äänettömällä. Koska en mä pysty kieltäyttymään ylitöistä, rahan ahne kun olen.

Sain tänään hirveesti aikaseks. Paketoin lahjoja, siivosin, kävin salilla ja mikä parasta käytiin Nikon ja F:n kanssa katsomassa se salkkarileffa :D Olihan se hieman komedian puolella enemmän kun kauhun, mutta siltikin ihan ookoo ainakin näin salkkarifanin silmin :) Keski-ikä siellä katsomossa taisi olla 10wee ja huvitti niiden pikkusten kommentit leffan jälkeen. "Ihan hullu leffa", "mä en ikinä enää mene laivalle" :D

Nyt mä istun mansikkanaamio naamassa ja pitäs vissiin mennä pesee se pois kun vähän kiristää kasvoja jo. Tää  on ihanan tuoksusta ja tulee ihanan pehmee iho tän jälkeen <3





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti