maanantai 5. marraskuuta 2012

Tämän hetken fiilikset :)

Yövuorossa tällä hetkellä valvoskelen, vielä olisi pari yötä ja sitten alkaa vapaat. Noh, perjantaina meillä on koulutuspäivä ja illalla mennään teatteriin katsomaan kumman kaa hussin sponssoroimana ja sitten sen jälkeen rantasaunalle juhlimaan työporukan kesken. Joten en laske sitä työpäiväksi :D
Siitä sitten vasta seuraavan viikon tiistaina paluu osastolle, joten ihanasti tulee muutama päivä vapaata :)

Tän hetken fiilikset ja kuulumiset on hyvät! Tuntuu ,että kaikki asiat on taas reilassa ja elämä hymyilee :)
Vanhoja turhia riitoja on saatu sovittua mulle tärkeiden ihmisten kanssa ja muutenkin kaveririntamalla menee oikein kivasti. Mulla on ihania ihmisiä ympärillä ja oon todella kiitollinen siitä <3

Lucakin haluaa sanoa teille moi! 
Menneisyys tuntuu oudolta ja vieläkin on sellanen fiilis,että mä en olis itse elänyt sitä kaikkea vaan joku muu. Paskaa tuli niskaan muutaman vuoden ajan oikeen kunnolla, mutta oon tullut siihen tulokseen,että sitä tulee vaan just sen verran ku ihminen pystyy sitä kestämään. Mitään en kadu vaikka todella tuli vaikeina aikoina hölmöiltyä ,jokainen isku on kasvattanut mua ihmisenä valtavasti.
Noh tulipas taas vähän lässytettyä, mutta ei se mitään! :D



2 kommenttia:

  1. Voiku se on niin söpö :)

    Tässä on muuten mun uusi blogi :)

    http://jatanajatuksia.blogspot.fi/

    VastaaPoista