keskiviikko 14. marraskuuta 2012

Näin meillä tänä aamuna!

Meinasi itku tulla kun kello herätti 5.45. Näin koko yön ihme unia,että olin bb:ssä ja Jonna A synnytti siellä lapsen ym..
Mä en ollut kuitenkaa ainoa väsynyt siinä kämpässä. Mun vauva Luca ei olis millään jaksanut herätä pissalle.



Tänään Italian opiskelua iltasella ja vähän lenkillä pitäis käydä. 

Eilen tein broilerfileitä johon päälle laitoin ananasta ja ripauksen vuohenjuustoa, oli muuten sairaan hyvää!




Nyt täytyy jatkaa töitä.. Mukavaa keskiviikkoa kaikille :)

4 kommenttia:

  1. - Mie oon uusi lukija sun blogissa tykkään hirmusesti. Jatka samaa rataa! :D. Mulla on kanssa blogi tai blogin tapainen jota yritän päivitellä parhaani mukaan. Olisi kiva saaha sut jäseneksi <3. Tällä hetkellä jäsenille joulu aiheinen kilpailukin käynnissä :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos paljon ja tervetuloa lukemaan blogia :)

      Poista
    2. Kieltämättä Melina blogiasi on kiva lukea. Terveisiä keskitalosta! ;)

      Poista
    3. Voi kiitos! Hmm kukahan siellä mahtaa lueskella :)

      Poista