tiistai 13. marraskuuta 2012

Mmmonday


Mä oon nyt päättänyt joka päivä päivittää tätä blogia, katsotaan kuinka kauan se onnistuu. Jos teillä on jotain toiveita postauksien suhteen niin vinkatkaa ihmeessä. :)

Mun eilinen päivä sujui niissä merkeissä,että siivoilin, pyykkäsin,urheilin ja alotin taas tiukasti uuden ruokavalion noudattamisen. Eli pasta,leipä,riisi, peruna ei mm kuulu mun ruokavalioon. Hiilariton se täysin kuitenkaan ei oo, koska mun mielestä jotain hedelmiä esim voi hyvin syödä. Ja välillä mä syön myös täysjyvästä tehtyä pastaa tms. 

Aamupalaks& iltapalaks banaania


Lounaaksi pihviä ja mozzarella-pesto salaattia ja päivälliseks salaattia kans. NAM!


Pyykit tuoksuu NIIN hyvältä kun käyttää tota mansikka-huuhteluainetta. SUOSITTELEN!



BB:stä sen verran ,että ihan huippu toi tän viikon viikkotehtävä. Tänään sinne astelee frendini Iida ja mä joudun lähtee ihan just töihin joten en sitä nää. Höh. Täytyy siis huomenna katsoo kymppilähetys:) Mutta kuka voittaa bb:n? Joukoko? Toivottavasti ei. Tää taitaa olla eka kausi kun varsinaista ennakkosuosikkia ei ole. BOORING................................................................................................................................

Ei hitsi nyt täytyy pistää hösseliks koska pian pitäis olla töissä. Mukavaa tiistain jatkoa!


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti