maanantai 19. marraskuuta 2012

Its monday again!

Viikot menee nin vikkelästi ettei tässä meinaa itsekkään pysyä perässä. 71 aamua Thaimaan reissuun jäljellä enään on!

Aattelin tässä joku pvä tehdä pikku postauksen mun kodista. Ehkä sitten kun uudet verhot on tullu. Haaveena mulla olisi lähiaikoina ostaa oma, mutta toisaalta taas en oo vielä ihan varma mun tulevaisuuden suunnitelmista, koska sitä ei voi tietää jos mä vaikka asuisin hetken päästä Italiassa. Ah, se olis ihanaa.!

Mulla on tänään vähän niinku perjantai,koska taas olis edessä kaksi vapaata. Vuorotyössä on oikeesti se hyvä puoli ettei maanantait vituta yhtään :D Se on ihan sama mikä viikonpäivä on kun tätä kolmivuorotyötä tekee. Ja tykkään kyllä kovasti. En vois kuvitellakkaa tekeväni ma-pe 8-16 duunia enää, yök. 

Tänään mä pakkaan taas reppuni ja suuntaan Saariselle yökylään. Me aateltiin repästä ja mennä pesemään mun auto sillä en oo pessyt sitä varmaan yli vuoteen. :S Noloa! Musta ne hemmetin pesurit on vaan niin pelottavia paikkoja :D

Uusin twilight olis pakko päästä katsomaan! Ootteko te kukaan käynyt ja jos ootte ni pidittekö? 

Niin ja TERVETULOA UUDET LUKIJAT. Koitan viihdyttää teitä postaamalla useammin kuin ennen ja edelleen aiheet on tervetulleita jos sellassia mieleen tulee.

Hyvää alkavaa viikkoa kaikille :)




1 kommentti: