maanantai 26. marraskuuta 2012

--__--

TAAS maanantai. Viikko siitä kohta kun Niko lähti viidakkoon..uskomatonta miten on taas nopeasti viikko hurahtanut. Joulu on ihan justiinsa. Mä oon joulun töissä tai joulupäivänä lopetan valvomisen. Eli ekaa kertaa neljää vuoteen ehdin viettämään joulua myös kotona. Olen aikaisempina vuosina ollut kaikki illat täällä mielisaraalassa. Töissä siis. ;)

Tänään ja huomenna mulla aamuvuorot ja sitten olisi neljä vapaata. Aion käydä ostamassa jotain pientä kivaa joulujuttua kotiin ja pari hyllyä seinälle. Tänään mä saan uuden tv-tason jyskistä ja oi vitsi tykkään siitä niin paljon! Laitampas teille siitä kuvan.


Mitäs pidätte?

Nyt mulla alkaa olee huonekalut just sellaiset mitä haluan. Vielä sohva ja tv pitäisi laittaa jossain vaiheessa vaihtoon tai ainakin se sohva pitäis saada jotenkin hyvin pestyä. Tv on aika monta vuotta vanha ja siinä on ihme värilänttejä ruutu täys mikä pikkuhiljaa alkaa jo ärsytttämään helvetisti.
Noh ekana kuitenkin thaimaaseen ja sen jälkeen säästöä keräämään, koska velaks en aio enää mitää ostaa.

Vapaiden aikana järkkään kämpän siihen kuntoon,että voisin napsasta sieltä pari kuvaa tänne. Alan olee jo aika tyytyväinen siihen paitsi että ainiin keittiön kaapit voisi maalata sekä kylppäriin ostaa joku uus hyllykkö kun edellisen asukkaan ja mun värimaku ei ihan natsaa :D Mutta pikkuhiljaa hyvä tulee...


5 kommenttia:

  1. Oikein kivan tv-tason olet ostanut!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niinpä ja toi on vielä korkeakiilto valkoinen <3

      Poista
  2. - Mie oon kattonu tuota ihan samaa tv-tasoa :D Tykkään selkeälinjaisista ja varsinkin valkoisista huonekaluista. Tuo täyttää molemmat kriteerit :D.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Piti siis vastata tähän mutta meni tohon edelliseen vahingossa :)

      Poista