sunnuntai 18. marraskuuta 2012

Paardit osa 874!

Perjantaina hämäsin hieman ystäviäni tolla aikaisemmalla bloggauksella ja hämmensin vielä soppaa kun taggasin itseni bb-taloon. Oikeestikkin olin siellä huudeilla,mutta vaan sen takia että Niko oli BB-extran vieraana. Osa kavereista lähetti mulle viestejä että oonko menossa taloon joten tää pila osu ja uppos ! :D

Repunkin oikeasti pakkasin siksi,että jäin taas Nikolle yöksi. Tai ei me siellä yötä sitten loppujen lopuksi edes oltu. Alkuillaks me päädyttiin BB:stäkin tutun Suvin luokse ja oli kyllä hauska ilta. Oli kiva taas tutustua uusiin ihmisiin :) Suvin luota me lähdetiin LeBonk nimiseen baariin,jossa en ollut ennen käynytkään. Oli kyllä mukava paikka ja varmasti suunnataan sinne vielä joskus uusiksi. Helsingissä tulee oltua liian paljon aina niissä samoissa baareissa, joten nyt vois ottaa ihan tavaks käydä tsekkaamassa aina joku uusi mesta. :)

Kaveri soitti mulle yöllä ja olin kertonut olevani äkäslombolossa. Onhan se melkeen sama kun LeBonk? :D
Ei ihan aina mee putkeen mun kielitaito humalassa.......
Baariin tuli myös bb:stä tutut Anne ja Tomi, oli mukava tutustua heihin myös.

Koska ilta ei meidän porukassa koskaan mene ihan putkeen niin tälläkin kertaa onnistuin hukkaamaan pankkikorttini :D Mua ihan hävettää soittaa sinne sulkupalveluun, kun tämä ei todellakaan ollut eka kerta. Vielä joku päivä mä onnistun hävittämään itseni!






Suvi on ensimmäinen ihminen joka on saanut mun tukan noin kikkuralle ja vielä se, että ne oli kikkuralla myös seuraavana päivänä. Yleensä ne häviää tunnissa :D Joten kiitos vielä Suville tukan laitosta , hih :) 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti