sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Viikonloppu sujuu näissä merkeissä...

...Eli töissä. YHYY! Olisin keksinyt ihan kaikkea muutakin tekemistä :D
Oli mulla tossa kolme vapaata, jotka meni kyl ihan liian nopeesti. Yhtenä päivänä olin Helsingissä ekaks Iidan Top Sevenissä ja sitten Nikon kanssa loppu illan. Muuten oonki oikeestaa vaan mähönny kotona.

Mun urheilu-inspis jotenki katosi hetkeks mut nyt mä luulen että oon saamassa sitä takaisin. Eilen olin pikkulenkillä ja tänään ennen iltavuoroa vesijuoksemassa mikä on suuri saavutus multa! Siis ei se vesijuoksu vaan se,että meen sinne ennen iltavuoroa.
Kolme kuukautta enää jäljellä Thaimaan reissuun ja mulla on suht kova tavote ton laihduttamisen kanssa ennen sitä. Ja mä prkl aion onnistua, joten nyt ei auta ku ottaa itteesä niskasta kiinni ja ruveta hommiin.




Kattokaa kuinka blondilta mun tukka näyttää? :D En oo koskaa ollu näin blondi, mutta tykkään kovasti. Kiitos vaalennuksesta kuuluu Top Sevenin Iidalle! :)

Perjantaina mun postilaatikkoon oli tipahtanut kauan odotettua postia...Gossip Girl vitoskausi! Hyvä ja koukuttava sarja, tuli ne ekat neljä kautta katsottua ihan muutamassa viikossa. 
Kunhan saan asennettua pleikka kolmosen sieltä kaapista olohuoneeseen niin alkaa sellanen maratoni tuon sarjan parissa että! Luulen,että se on katsottu parissa päivässä kun vauhtiin pääsen:D



Nyt kuitenkin kutsuu kutsumus, joten pitää kiiruhtaa. Koitan nyt olla reipas ja vähän ahkerammin kirjotella tätä blogia. xoxo




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti