sunnuntai 21. lokakuuta 2012

Kyllä nyt taas ärsyttää!

Kaikkee sitä aattelee et on tapahtunu, mutta eipä sitä tulis ihan heti mieleen että noin klo 2.30 yöllä mun äitin puhelin soi ja siellä kyselee joku teinityttö mun exän puhelinnumeroa? Mun äitiltä? :D
Herraisä jos mun hoidot soittelit exän äidille niin huh huh....
Hetken päästä sitten munki puhelin pirahti ja langan toisessa päässä oli erittäin sekaisin oleva tyttö joka kaipasi tän mun exän numeroa. Ohjasin häntä soittamaan ihan muualle mistä tyttö oli kummissaan. Hohhoijaa :D Yöllä mua ärsytti , nyt mua naurattaa :D Mutta jatkossa toivoisin,ettei meihin oteta yhteyttä kyseisen henkilön tiimoilta, koska se on YHTÄSUURIKUIN kuollut meille. No hard feelings!

Tuplapalkka mielessä kohti mielisaraalaa käy matkani taas. Koskakohan sitä pääsis pitkästä aikaa bilettää? Sitä ootellessa...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti