perjantai 12. lokakuuta 2012

Kukkuu!

Mä en saa aikaseks päivittää tätä kovinkaa usein. Noh mut viimeistään sitte tilanne muuttuu kun lähdetään reissuun ja kirjottelen sieltä sitten matkablogia :)

Mulla oli tossa viiden päivän vapaat enkä oikeesti saanu aikaseks tehdä yhtää mitää. Paitsi sunnuntaina olin siellä bb:ssä ja sitten eilen Nikon kanssa käytiin vähän tuhlailee ikeassa. Löysin sieltä ihanan tv-tason minkä aion lähipäivinä raahata sieltä kotiini. :)



Haluun just tommosen , mihin saan kuvia ja kynttilöitä yms.. Mulla ei meinaa tällä hetkellä oikee oo sellasta paikkaa niille. Ja lisäks toi oli ihan naurettavan halpa!

tällässiä tarttu 3 matkaan. ihania!




Tänään kaikki on houkutellut bilettämään ja mulla on huomenna aamuvuoro. Tietty kaikkee kivaa olis tänää just ollu tarjolla. No säästyypä rahat ja huomenna ei ole pahoinvointia :P

Mun mielialat on viime päivinä ollut kun vuoristoradassa , välillä mennää ylöspäin ja välillä hurjaa vauhtia alaspäin. Mutta siihen on ymmärrettävä syy ,joten yritän kestää koska ei tätä pitäisi kauaa jatkua :) Kaikkee kivaa on kuitenkin tiedossa , mm se THAIMAAN MATKA! 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti