tiistai 9. lokakuuta 2012

BB - Talk Show :)

Sunnuntaina mä ehdotin Nikolle,että menisin sen luokse kattoo BB:n suoran lähetyksen. Sain vastaukses,että mennää kattoo se paikan päälle ja sehän sopi meikäläiselle :D
Pyörin kotona pallo hukassa,että mitä laitan päälle ja miten laitan tukan yms.. Ihan ku sil olis oikeestaan ollut mitään väliä, kun ei sitä yleisöä loppupeleissä paljoo telkussa näytetä.:D Mutta en mä sinne nyt ihan heti ehkä verkkareissa silti lähtis.

Kaarrettiin ekaks F:n luokse Helsinkii ja siiitä sitten Espooseen BB-talolle. Mä en olis KOSKAAN voinut uskoa,että se on bb-talo ellen mä olis sitä omilla silmillä nähnyt. Se oli yllättävän vilkkaalla paikalla ja ei sitä olis muutenkaan koskaan voinut arvata...

Perillä me nähtiin heti Nikon kaudelta tuttu Mia ja sitte muilta kausilta Terhi, Oscar ja Sebastian! Sebastian oli aivan yhtä ihana kun talossakin oltuaan:) Kaikkihan siellä oli tietysti kauheen uutta ja jännää mulle ja ajoittain mua jopa siinä porukassa vähän nolotti olla niin innoissaan siellä paikan päällä. Oon mä kerran ollut vuonna 2008 myös suorassa, mutta onhan siitä jo kauan aikaa ja nyt oli eri talokin kun silloin :)






Kun me vihdoin päästiin studioon niin oli yllättävää huomata kuinka paljon pienempi se on oikeesti kun miltä telkkarissa näyttää. :o Ennen lähetystä meille kerrottiin muutama käytännön asia miten suorassa lähetyksessä edetään ja sitte vaa alettii jännäämää kuka lähtee talosta seuraavaksi. Ite olisin toivonu sen olevan Iida tai Teija,vaikken mä Annestakaan erityisemmin pidä niin silti siinä oli mun mielestä eniten viihdearvoa näin katsojan silmin. Noh Annehan se sieltä sitten kuitenkin lähti ja lisäks saatii nähdä kun kolme uutta miesasukasta lampsi ovesta sisälle taloon lyhen ja jännittyneen haastattelun jälkeen :) Ovi kävi siis sekä suuntaan että toiseen, oli siitäkin syystä ihan huippua olla paikan päällä sitä todistamassa :)

Elina Viitaselle kyllä hatun nosto, hienosti se juonsi taas jälleen kerran jäätävissä korkokengissään ! :D






Iso kiitos Nikolle, joka vei mut tonne ja aion kyllä vielä ruikuttaa,että mentäs tällä kaudella vielä uudestaakin ! ;) <3

2 kommenttia: