maanantai 27. elokuuta 2012

Viikonloppu Mäntsälässä sai muistamaan miksi mä sieltä muutin pois!

Olin siis viikonlopun pitkästä aikaa Mäntsälässä. N. vuosi sitten sieltä kun muutin niin olen ollut esim siellä baarissa tasan kerran häiden jatkoilla. Nyt kuitenkin mut kutsuttiin mun ihanan ystävän luokse viettämään iltaa ja samalla vietin viikonlopun yökylässä äitini luona.
Meillä oli ystäväni kanssa todella hauska ilta, syötiin hyvin ja juotiin kanssa.:D



Lähdettiin siinä sitten kuppilaan ja arvatkaas keneen törmäsin melkeen samalla hetkellä? No varmaan suurin osa osaakin arvaata. Ei olla eron jälkeen nähty ku pari kertaa, toisen kerran pahoinpitely hetkellä ja toisen kerran oikeudessa. Siinä tovin mietin miten tilanne olis järkevintä ratkaista ja päädyttiin kättelemään ja sopimaan ettei tänä iltana riidellä. Kun on kymmenen vuotta ollut ihmisen kanssa 24/7 ja yhtäkkiä vuoden tauon jälkeen näkee niin voin kertoa että se on HYVIN omituista.
Siinä tuli illan mittaa vaihdeltua sitten katseita ja muutamia sanoja ja hetken jopa tuntui ihan kivalta...Kunnes se todellinen luonne taas sieltä onneksi paljastui :) Kaikkea en viitsi tähän paljastaa,koska en halua loukata ketään tai aiheuttaa enempää ongelmia.

Lauantaina vietin iltaa Sanjan,Nadjan ja Tanjan kanssa. Mulle oli pitkin päivää tullu puheluita siitä MITEN MEIDÄN ENSIMMÄINEN KOHTAAMINEN PITKÄN TAUON JÄLKEEN ONNISTUI ja kuulin kuinka ihmiset oli päivitelly sitä ,miten me voidaan päätyä samana päivänä samaan baariin kun kumpikaan meistä  siellä ei useammin käy. Kuulin myös teorioita siitä,että se oli suunniteltu juttu ja kaikkea muuta tyhmää. En todellakaan muistanut ,että Mäntsälässä toimii noin hyvin puskaradio :D hahahaha!
Tuntui,että kuuma puheenaihe oli koko viikonlopun se. Kuinka säälittävää?
Ei pelkästään se,että multa kyseltiin ,vaan kuulin baarissa useamman tahon sitä asiaa pohtivan ketä en edes tunne....
Ihan oikeesti onko missään muualla tollasta ku Mäntsälässä?
Se tuntuu oikeesti ihan uskomattomalta ja ei voi muuta kun miettiä,että vaikka mä en siellä ole kohta vuoteen asunut niin miten vieläkin ihmiset jaksaa.....


Lauantaina me käytiin yhessä räkälässä laulamassa pari biisiä ja NIIN mäntsäläläiseen tapaan siellä syntyi kahakka jossa kaveriani yritettiin hakata kolmen ihmisen voimin. Se meni onneksi nopeasti ohi ,mutta jälleen kerran ei voinut kun ihmetellä,että miten siellä voi aina tulla jotain paskaa.

Noo sunnuntaina puskaradio oli toiminut silleen,että musta oli tullut kuulemma lesbo! Pussasin siis ystävääni kännissä ja läpällä niin se suuri juoru oli jo ehtinyt levitä pitkin mäntsälää. Voi tsiisus sentää. Että kaikille mäntsälän lukijoille tiedoksi : OLEN EDELLEEN HETERO.





Että sellainen viikonloppu..Ei tarvitse taas vuoteen käydä, koska toivottavasti siellä nyt vuoden verran jaksetaan taas supista.... :D Ihanaa,että olen vieläkin niin hemmetin suosittu, kuinkahan pitkälle mun suosio vielä kantaa? hah :D




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti