perjantai 10. elokuuta 2012

Suomessa jälleen...

Suomessa siis jälleen oon ja onhan tää ihan perseestä. Jo nää kylmät kelit ja syksy saa mielen matalaks saatika sitten kova ikävä isän ja veljen luo.
Jälleen kerran mulla oli mahtava loma siellä ja tuntuu kauheelta jos seuraavan kerran nähdää vasta vuoden päästä. Toivottavasti kuitenkin aikaisemmin :) <3 <3



Viimeisiä lomapäiviäkin jo vietetään,mutta se ei edes oikeestaan haittaa. Reilu kolmen viikon loma on siis tehnyt tehtävänsä, kun on aika relax olo eikä ihan niin hirveesti ahdista palata töihin. :)
Ja tässähän voi alkaa jo kohta laskea päiviä siihen,kun äiti ja tytär suuntaan taas nokat kohti Thaimaata ;)

Ensi viikolla mulla on yksi iltavuoro ja pari yövuoroo,joten onneks on ihan iisi lasku arkeen. Sitten pe pakataankin taas reppu ja lähden helsinkiin hotelliin pariks yöks sillä on WEEEKEEEEEEEEEEEND FESTIVAL! Odotan niin innolla DAVID GUETTAN esiintymistä,että aijaijai :D


Koska mä oon tehny päätöksen etten enää vedä mitää perskännejä niin aion tuollakin ottaa vaa muutaman. Oon tässä melkee neljän viikon loman aikana juonu tasan yhden kerran ja vieläkin tärisyttää kolmen päivän jälkeen ja loppujen lopuksi ei ollut edes hauskaa niin miksi ihmeessä pitäis juoda? Elämässä kun on paljon muutakin kivaa mihin voi tunkea rahansa niinkuin esimerkiksi matkustelu ;)
Kyllä mä aion vielä bilettää ja en ala kuppiin sylkemään ,mutta rajansa kaikella!

Tänään pitäis palata jo arkeen salihommien puitteissa ja taidampa pikaisesti kävästä myös solkussa. Muuten tää vaivalla otettu rusketus on taas hetken päästä pelkkä muisto,koska täällä ei tosiaan hirveesti tuo aurinko paista.

Onneksi en muuten sopinut sen mun serkun kanssa,koska hän on kuulemma vielä tekemisissä tämän rakkaan exäni kanssa. Kyse on kuulemma rakkaudesta ja hän voisi jopa muuttaa suomeen. HAHAHHA musta se olis oikeesti tosi hauskaa ,kun se muikkeli jättäis kaiken sisiliassa ja tulis tänne unelmien prinssinsä perässä...Josta hyvin pian vois paljastua ihan kaikkea muuta :D Joten jännityksellä jään odottamaan,saako kyyhkyläiset vielä laitettua todellisuudessa hynttyyt yhteen , se oli ihan oikeesti aika hauskaa! :D




1 kommentti:

  1. http://sannnisofia.blogspot.fi/2012/08/italy-12.html#comment-form tässä on mun italian matkasta:)

    VastaaPoista