tiistai 21. elokuuta 2012

Jumppaa taikka kuole!

Tällä viikolla aion urheilla joka päivä jotenkin. Niinkuin yleensäkin tai no siis kyllä mä lepopäiviäkin pari pidän. Tällä viikolla kuitenkin haastan itseni ja rehkin joka päivä jotain kerran tai kahdesti.
Eilinen meni tunnin lenkillä + tietty muut koiran ulkoilutukset. Oli vähän väsy vielä viikonlopun jäljiltä niin ei saanu itestään enempää irti. On se tuntikin kuitenkin parempi kuin ei mitään. :)

Äsken mä kokeilin ekaa kertaa virtuaalijumpassa TBC-jumppaa ja voin kertoa että tykkäsin kovasti!! Noin tunnin verran se kesti ja nyt tuntee kyllä nahoissaan sen tehneensä. IHANAA!
Tuolla mun salilla, eli ladylinellä, on siis semmoinen jumppasali mihin voi mennä koska vaan ja valita sieltä itselleen mieluisen jumpan. Sielä on n. 10 erilaista ja sitten isolle screenille ilmestyy tyyppi sitä vetämään. Aivan täydellinen mulle , mulla on vuorotyö ja muutenkin on satakertaa kivempaa hytkyä siellä yksin tai korkeintaan kaverin kanssa :)




TBC- jumppa oli tällänen:


Tunti on intervallityyppinen lihaskuntotunti, jossa aerobiset osiot, lihaskunto-osiot ja vartalon hallintaharjoitteet vuorottelevat. Harjoittelussa käydään läpi päälihasryhmät PHA-menetelmällä ja aerobisessa osuudessa on yksinkertaisia ja sporttisia harjoitteita, joita voi tehdä eri tehokkuudella. Tällä tunnilla voit testata / nostaa kuntoasi. Monipuolinen kokovartalotreeni, joka sopii mainiosti aloittelijoille sekä miehille.



Huomenna mä en oikeen tiedä mitä teen kun mulla on iltavuoro. Joko meen sitä ennen salille (eli en mene) tai sen jälkeen tai sitten valitsen taas tuon lenkin. Vois lenkkeillä sen tunnin ennen töitä ja töiden jälkeen.

Noh,kerron sitten huomenna miten kävi :D


2 kommenttia:

  1. Voiks sinne siis mennä koska vaan sen salin aukioloaikana? Tarviiks varaa aikaa? Vähän kiva, ite oon niin ujo menemään mihinkään ryhmäjumppiin (koska ne "kaikki" muut on semmosia timmejä jumppakanoja :D), niin toi olis mulle just passeli!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo voi mennä koska vaan eikä tarvi varaa aikaa :) se on tosi kiva!

      Poista