sunnuntai 5. elokuuta 2012

Hyvin hyvin sekavat on fiilikset!

En tiedä millä mielellä oon ylihuomenna lähdössä kotiin. Tai no hyvällä mielellä kyl oon kotiin menossa,mut toisaalta taas tuntuu niin helvetin vaikeelta lähteä täältä. Tulee ikävä tätä maata ja kaikkea mitä tähän kulttuuriin kuuluu, tulee ikävä sukulaisia, äitipuolta ja ennenkaikkea isää ja pikkuveljeä.

Vaikka oli vuosia ettei nähty mun veljen kanssa niin silloin kun taas nähtiin tuntui kun ei oltas koskaan erossa oltukkaan. Se oli silloin 11 ja edellisen kerran oltii nähty sillon ku se oli kolme.Meillä synkkas heti ja löydettiin paaaljon kaikkea mitä meillä on yhteistä. Miten voikaan sisarusrakkaus tuoda näin voimakkaita tunnereaktioita, tuntuu suoraan sanottuna ihan vitun paskalta se taas,että missaan vuoden sen elämästä. Seuraavan kerran kun tuun tänne se on jo 17, uskomatonta. :o
Ollaan sovittu,että ku se täyttää 18 niin lähdetään yhdessä thaikkuihin ja toivon muutenkin,että ku se tosta kasvaa niin se voi tulla käymään suomessa useemmin jne. Eiköhän tää taas tästä.. Se on vaan niin hyvä poika uskokaa tai älkää. Siitä saa oikeesti joku vielä hyvän miehen itselleen. :)

Ja toinen on tietty iskä. Siitä on taas viime vuosina tullut mulle tosi tärkee vaikka tottakai se on aina jollainlailla ollutkin. Meillä löytyy molemmilta aika vahva luonne ja vaikka pari yhteenottoa on tullutkin niin rakastan sitä tosi tosi paljon <3 Tuntuu välillä vaan niin väärältä se,että vanhemmat asuu eri maissa vaikkakin se tottakai on osaltaan myös rikkautta. Monet mun kaverit on hirveen kateellisia siitä,että mulla on isä täällä ja mahdollisuus tulla tänne koska vaan haluan,mutta moni ei varmaan ymmärrä kuinka vaikeetakin se samalla on. Nää pari vikaa päivää täällä ja pari ekaa viikkoa kotona on aina yhtä helvettiä ja itkua.
Onneksi on nykyäään facebook ym millä on helppo pitää yhteyttä!!!!

AARGGHH Nytteki mä itkee tihrutan täällä huoneessa yksinäni ku on vaa jotenki ihan h i r v e e ikävä jo nytte tota laumaa. :( Kumpa vois asua kahdessa maassa samaan aikaan....

Heitin myös jäähyväiset seedälle joka on tosi huonnossa kunnossa sairaalassa. Ja se on sen mun kuuluisan serkun isä. Se mun serkku tossa soitti yks päivä mun isälle ja sanoi ,että vois jutella jos haluun mut arvatkaa mihin tulokseen mä tulin? No en jutellut. Toisaalta mua kadutti heti se kun menin katsomaan sitä sen isää ja aattelin kuinka rankkaa sillä mun serkulla varmasti on,mutta toisaalta mun on piruvieköö nyt kerrankin aateltava itteeni ja ennenkaikkea sitä että SE halusi katkasta meidän sukulaisuuden tekemällä noin enkä MINÄ. Jotenkon painukoon helvettiin ja pysyköön siellä.

Kohta me kilistellään shamppanjaa hyvin menneen loman kunniaks ja sen,että tasan 11 vuotta sitten alkanut helvetillinen parisuhteeni on saatu viimeiseen pisaraan asti päätökseeen ja oon siitä HYVIN HYVIN onnellinen =)





2 kommenttia:

  1. Nimeän (ja haastelen) sinut "The Versatile Blogger Awardin" saajaksi:
    http://lady-and-the-tramp.blogspot.fi/2012/08/the-versatile-blogger-award.html

    VastaaPoista
  2. hei kiitos tintti mä tsekkaan ton jutun ihan pian :))

    VastaaPoista