sunnuntai 5. elokuuta 2012

ETNALAND!

Keskiviikkona heräiltiin aikasin ja lähdettiin kohti valtavan isoa vesipuistoa, etnalandia. Matkassa oli mukana mun lisäks isi,äitipuoli,pikkuveli Mattia ja sen kaveri. Lämpötila oli jo aamulla yhdeksän aikaa yli 30 eli oli oikein sopiva päivä viettää se vesipuistossa. Vaikkakaan täällä ei kai yhtenäkään päivänä ole sen alle ollut :D

Etnaland on yks euroopan isoimmista vesipuistoista ja herranisä sitä lääniä riitti. Joka kulman takaa paljastu uusia liukumäkiä,uima-altaita ja vaikka mitä muuta. Pari vuoristorataakin siellä oli. Se alue oli taatusti ainakin lintsin kokoinen ellei isompikin.





Siellä oli myös sellanen huippucool lasershow, mentii sellasseen rakennukseen vähän kun elokuvateatteriin ja siellä alkoi musa pauhaa ja mahtavan lasershow. Mä kun vielä rakastan sellassia valojuttuja, esim joulukoristeet on niin kivoja :D



eväshetki







Sitä mitä mä rakastan italialaisessa kulttuurissa on se,että ihmiset voi vapautuneesti pitää hauskaa ja tanssia ilman sitä,että tarvisi juoda runsas määrä alkoholia.
Tuolla isossa altaassa joka tasatunti alkoi kuulua semmonen "palohälyytys" tyylinen ääni ja sitten alkoi valtavat tekoaallot. Ne oli niin makeet :D Musa soi täysillä ja ne aallot vaan koveni ja suureni... Ihmiset juoksi sinne heti ja muutamassa minuutissa allas oli täynnä ihmisiä. Se oli NIIN kivaa :D
Aaltoja kesti about vartti,jonka jälkeen alkoi aina jokin tanssituokio, esim zumbaa,vesidiscoa ym.. Sitä veti kolme tyttöä lavalla ja muut tanssi altaassa perässä. Ai vitsi se oli niin kivaa,että mä olin siellä jokaikinen tunti :D








 Tää seuraava vekotin oli ehdottomasti mun lemppari,vähän nynnykun olen. Siinä mentiin tolla paatilla pitkä rata,.joka sisälsi kaikenmaailman tunneleita,vesiputouksia ym.. Jossakin kohti se pyöri ja meni tosi kovaakin ja läpämäräksi siinä kyllä kastui :D
Mun isä ei tykkää ollenkaa uimisesta eikä edes vedestä mut parin tunnin houkuttelun jälkteen se suostui tulla mukaan. Mulla meinas oikeesti tulla pissat housuun kun seurailin sen huvittavia ilmeitä ja karjahduksia kun mentiin tolla ympäri sitä rataa :D HARMI kun siinä kastui sen verran,ettei voinut puhelinta ottaa mukaa ja kuvata sitä menoa :D









näillä hisseillä pääsi kiertämään koko etnalandin ja myös sellasella metrolla :)


tuo yks noista on kamikaze mihin mä en todellakaan mennyt :D





Oli kyllä aivan ihana päivä ja tonne on mentävä ensi vuonna uusiksi. Lippu maksaa n. 20e mutta on kyllä joka sentin arvoinen kokemus. Kiitos poppoolle hauskasta päivästä ja varmasti tulemme sen uusimaan pian! :)



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti