keskiviikko 8. elokuuta 2012

Another day in the mountains

Sunnuntaina lämpötila läheni sisiliassa jo uhkaavasti viittakymmentä,joten pakattiin aamulla aikasin auto täyteen ja huristeltiin vuoristoon. Siellä oli ihan "muutama" muukin ihminen sinä päivänä :D

Vuoristossakin oli kuuma, mutta sentään vain jotain 35asteen tienoilla...

Mentiin sellaiseen  leirintäalueeseen ja grillattiin aivan taivaallisen hyvää lihaa. Siihen lisäks oliiveja,juustoja ja salamia. NAM NAM NAM!

Pelattiin tuntitolkulla myös ristiseiskaa, sillä kokoonpanolla me saatiin todella hauskat pelit aikaiseksi :D
Oli ihanaa viettää viimeisiä päivä rakkaiden kanssa aamusta iltaan.
Matkalla kuunneltiin italialaista musa ja kun aattelin,että täältä pitää kohta lähteä niin pillitin salaa varmaan puol tuntia :( Se on niin kamalaa, meinaa se lähtminen.

Illalla kiiruhdettiin jälleen pikkuveljen fudispeliin,jonka ne voitti jotain 17-6. Mun veli teki kuusi paalia. Olen erittäin ylpeä sisko ;)

Ainiin ja viiden vuoden ruikuttamisen jälkeen SAIN AJAA ISKÄN AUTOA JA SE MENI JOPA HYVIN :D
En siltikään oikee meinaa ymmärtää,miten ihmeessä sen ison mersunkin kanssa voi niin sutjakasti liikkua niillä pienillä ahtailla kaduilla niinku isä ajaessaan. Jos mä joskus muutan sinne pidemmäks aikaa ni ostan jonku fiat unon, se on varma :D

Mutta lätinät sikseen ja lisäilen muutaman foton. Oon darrassa ja väsynyt ,mutta oli pakko tulla vähän päivittämään blogia ja mulla on kuitenkin vielä monta tarinaa kerrottavana sisilasta. :)







Käytiin kahvilassa jätskilläja sielläkn oli tällässiä laavasta teehtyjä koruja ym :)





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti