torstai 26. heinäkuuta 2012

Siitä mun serkusta..

Kun postasin viimeks siitä,että mitä mieltä te ootte sovinko vai en?
Olin ennen lähtöö ihan varma että sovin ja lähetin sille jo terveisiäki että haluan puhua. Nyt mua vaa alko oksettaa koko ämmä ja ajatuskin siitä,että mun pitäs nähdä se. Ja toisaalta taas ihan päinvastoin, koska en halua sen luuseriexän antaa enää vaikuttaa mun elämää millää tavoin. Arrrgghh mitä mä teen!
Kävin eilen kattoo sen isää sairaalassa ja valitettavasti se varmasti kuolee pian. Jos edes sen takia yrittäisin sopia,ettei sen mun serkun tarvis enää stressaa sitä riitaa ku tarpeeks on muutakin. Mutta tässäkin on MUTTA. Stressaako se edes sitä? Ehkä mun täytyy nähä se ja kai sen silmistä näkee katuuko se sitä oikeesti vai ei?
Arrgghh voisko joku vaa sanoo mulle miten olis fiksuinta tehdä..Mä oon neuvoton.

Huomenna postaan tän päivän tapahtumista, joten huomiseen!

2 kommenttia:

  1. sun pitää toimia sen mukaan miltä susta tuntuu parhaimmalta, ei sen mukaan mikä tuntuu parhaimmalta muista ihmisistä. älä mieti serkkusi sairasta isää, älä mieti exääsi, älä mieti mitään muuta kuin sitä mikä susta on parasta. jos haluat sopia, tee se itsesi takia, älä kenenkään muun.

    jokainen meistä tekee joskus tyhmiä, ajattelemattomia asioita ja toivoisi saavansa jonain päivänä anteeksi tekemänsä asiat. vuosi vuodelta meistä jokaisen pitäisi kasvaa ennen kaikkea henkisesti fiksummaksi ihmiseksi, oppia vanhoista asioista. itse haluaisin sinun tilallasi yrittää antaa anteeksi, edes kokeilla pystyisitkö siihen. anteeksianto sinun puoleltasi olisi aikuismainen teko, osottaisi sinulta henkistä vahvuutta. ei anteeksi antaminen tarkottaisi sitä, että sinun pitäisi luottaa kyseiseen ihmiseen tai edes enää nähdä koko ihmistä, mutta voisi antaa kummallekin teistä rauhan.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niin pitäs mut sit ku en tiedä mikä tuntuis parhaimmalta ni ala miettiä muita syitä.. ja oikeessa oot kyllä siitä mitä sanot. Nyt mä oon vaan jostain syystä ruvennut miettimään,että katuuko se edes koko juttua :o arghh tää on raastavaa ja kuluttavaa hermoilla koko asian suhtee että ehkä senki takia voisi yrittää jotain sopua ratkaista.

      Poista