tiistai 17. heinäkuuta 2012

Mitä mieltä te ootte?

Kerrompa nyt teille yhden henkilökohtaisen tarinan. Kun mä muutin 5 vuotiaana pois sisiliasta ,kävin siellä sen jälkeen n.12 vuotiaana uudelleen. Isi kävi pari kertaa noiden vuosien aikana suomessa, se oli tosi sairas eikä voinu matkustella. Mun teini-iän angsti johti siihen,että mun seuraavaan vierailuun vierähti 9 vuotta ja olin siis n. 21 kun lähdin sinne exäni kanssa lomalle. Noh, sen viikon jälkeen mun sydän jäi sisiliaan ja alettiinki ramppaamaan siellä useammin. Mun äiti maksoi meille kolmen viikon matkan, jouduttii molemmat ottaa palkatonta töistä ja äiti jeesas kaikkien laskujenki kanssa.. Exän piti maksaa sille oma osuus takas,mutta arvatkaa vaan monta penniä on tullut? No ei yhtään, yllätys.

Mulla on siellä sisiliassa vuotta vanhempi serkku,joka vei  meitä sitte sinne sun tänne ravintoloihin,rannalle, bilettää jne..Mun isä sano heti ekalla kerralla,ettei siihen mun serkkuun kannata oikeen luottaa,mut en sillon vielä ihan ymmärtäny mitä se tarkoitti. Aloin vähän ihmetellä,kun se viihty niin hyvin meidän kanssa ja aina ku lähdettiin se aneli jäämään,lupas hommata töitä meiltä sieltä ym. Kovasti se suunnitteli myös suomeen tuloa...Aluks mä aattelin,ett ehkä siitä on tosiaa kiva nähdä mua pitkästä aikaa ,mutta sitten mua rupes epäilyttää.. Ja suureksi järkytykseksi kun aloin asiaa tonkimaan niin mun epäilykset osottautu todeks. Yhden meidän loman aikana kun mun työkaveri oli vierailulla meillä sisiliassa ja me oltiin puuhailemassa jotain muuta, ni tää mun rakas ex ja rakas serkku oli käyny puuhastelemassa jossain metikössä autossa. Nillä oli ollut jotain säpinää jo ekasta vierailusta asti ja myöhemmin selvis,että ku oltiin jossain ulkona ja mä kävin tyyliin vessassa ni ne käytti joka kerta tilausuuden hyväks. Hyi helvetti,että mua oksettaa tätä kirjottaessani kun mietin niitä ihmisiä...... Noh anyway tästä tapahtuneesta on nyt kolmisen vuotta aikaa ja tätä mun serkkua mä en oo nähny sen jälkeen kun kerran. Silloin kävin sen himassa sisiliassa kertomaan mitä ajatuksia tää juttu mussa herätti....Ainaki noin kauniisti sanottuna :D Ainii ja nähtiihän me se myös kerran yhessä karaokebaarissa ja taisi silloinki olla pientä draamaa ilmoilla.. :D

Nyt mä oon kuitenki miettinyt,että pitäiskö mun sopia sen kanssa kun lähden viikon päästä sinne? Sen isä on tosi sairas ja kuolee ihan pian..Joten mun on ehkä anyway pakko olla tekemisissä sen perheen kanssa ku meen sinne. Mun perhe ei oo luonnollisesti ollut myöskään sen kanssa missään tekemisissä,mut ehkä sille on nyt tehtävä loppu.. Mä en koskaan voi unohtaa mitä se teki ,enkä luottaa siihen ihmiseen, mut jos yrittäis antaa anteeks? Viha ja katkeruus kuluttaa ja nyt kun mulla ei oo pisaraakaan tunteita sitä ihanaa exää kohtaa niin miks mä antaisin sen tekojen enää vaikuttaa milläälailla mun elämään? Sen sairaan mielen tarkotushan tossa oli vaan pilata mun ja mun serkun välit, joten senkin takia mä voisin ne yrittää sopia. Mitä mieltä te ootte? Kun tiedän teitä lukijoita olevan niin olisin tosi kiitollinen jos jokainen tätä lukiessaan voisi sanoa mielipiteensä asiaan. :)
KIITOS! :D

4 kommenttia:

  1. No huh huh..näin äkkiä ajateltuna ainakaan en antais anteeks!

    VastaaPoista
  2. toisaalta roni on tyytyväinen jos tappelette edelleen,joten sen kiusaks sovi!!

    VastaaPoista
  3. Sovi ihmeessä! Aina parempi laiha sopu kuin lihava riita ja eikä ainakaan sen nollan (ex) takia kannata olla riidoissa kenenkään kans.

    VastaaPoista