keskiviikko 4. heinäkuuta 2012

Loman tarpeessa..

...alan olee jo minä. Onneksi siihen on enää kaksi viikkoa!!!! Ja tässä on kaikkea kivaakin tiedossa, kun lauantaina ihanat Jossu ja Aki menee naimisiin <3 Päästään Kristan kanssa häihin pistämää jalalla koreeksi , jippii! Sitä ennen meen Iidalle, se värjää mun tukan ja laittaa juhlakampauksen...Luksusta !
Otin maanantaina hiustenpidennyksetkin, joten nyt kelpaa tehdä kampauksia. :)
Seuraavalla viikolla olis sitten Iidan ja Rennen tuparit ja sitten enää muutama päivä lomaan,joten eiköhän tää tästä :)

Kävin tänään ulosottovirastossa ja tuomion suhteenkin alkaa asiat rullaamaan. Vaikka joku ei niin fiksu saattaa luulla,että piilottelemalla voi paeta vastuuta..Vaan niin ei ole. Joten rehki rehki poika töitä niin saan joka kuukausi siitä osan mun tilille! ;)

AH, mä oon jotenkin niin hemmetin onnellinen tällä hetkellä! Tuntuu,että kaikki menee nyt vaan oikeesti hyvin. Niin ei ehkä oo kaikilla... Mutta miten se menikään, minkä taakseen jättään, sen edestä löytää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti