lauantai 28. heinäkuuta 2012

JooEIJooEiJooEI....

En oo vieläkää päättäny mitä teen sen mun serkun suhteen. Ehkä mä en sittenkää oo valmis vielä sopimaan,koska tää tuntuu tältä.
...Mä Heräsin vasta ja kello on täällä kohta 1. Ulkona on 40 lämmin,joten pitäs syyä ja lähtee rannalle :) Mä haluun olla RUSKEEEEE!
Laitan jossain vaiheessa eiliestä kunnon postauksen kuvineen ja videoineen, joten olkaahan kuulolla :)

Nyt mä meen aamupalalle, joka sisilialaiseen tapaan syödään näin:

granita
Suosittelen kaikile täällä käyville syömään tollasen,sillä se on erittäin hyvää. Toi on tollanen "leiäpulla" mitä dipataan tommoseen jääkylmään justkaan. Mun lemppari on suklaa, mutta niitä on paljon eri makuja. Semmonen mies tulee joka aamu kotiovelle tuomaa nämä, leipäpulla tuoreena ja pehmeenä ja tuo "jäätelö" kylmänä. NAM NAM . :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti