perjantai 27. heinäkuuta 2012

Hellettä ja herkkuja ! :)

Hirvee hiilaripöhötys kun on tullu tungettua niitä ihan kiitettävästi suuhun..Mut ei se mitään,suomessa voi sitten taas alottaa sen kunnon lakon.
Eilen kävin lenkillä puolenpäivän aikaan ja voin kertoo,että pikkasen toi lisää haastetta lenkkeilyyn se,että oli about 38 astetta lämmintä. Eikä tietenkää ollut edes vettä mukana.. :D Siihen aikaan lenkkeily on kuulemma tosi vaarallista,joten ehkä meen tänää vasta illalla..:P






Lounaan jälkeen suunnattiin taas veljen kanssa rannalle ja oli tosi tosi kuuma. Lähenteli +40. Onneksi kuitenkin taas tuuli pikkasen niin pystyi olemaan, sillä en uskaltanu mennä uimaan..Oli aivan valtavat aallot! Se on kyllä niin makeen näköistä kun meri kuohuaa, mutta oon niin arkaperse etten uskalla mennä noin vaan sinne sekaan. :D Makoilin siinä rannalla ja ne aallot ylty niin koviks,että vaikka olin vähän kauempana niin kerran kastuin ihan kokonaan :D Muilla oli hauskaa, mulla ei niinkään :D Noh, kyllähän se vilvotti ;)



komea veljeni <3




Rakastan kuitenkin merta,rantaa,aurinkoa ja mun mielestä ihmisen mieli ei voi olla missään yhtä hyvä ja rentoutunut kun siellä. Onneksi mulla on vielä 11 päivää aikaa löhöillä rannalla ja tietenkin nauttia ihanista ihmisistä täällä. Musta on vaan jotenkin hirveen epäreilua,että nään noita niin harvoin :( Vaikkakin tää, että on perhettä toisesa maassa on rikkaus,koska pääsee just tällee matkustelee ja muutenkin. Olen erittäin ylpeä italialaisista juuristani <3 Pienenä mua suomessa kiusattin sen takia ja äiti aina sanoi ,että vielä tulee se päivä kun ymmärrät miten ihanaa se on ja oikeessahan äiti oli taas :) Joten teille kaikille kateeliisille kiusaalijille voin näyttää nyt persettä ja toivottaa sateisia päiviä sinne ankeaan suomeen ;) hahahhaaha.

Illalla mentiin mun yhden kivan serkun synttäreille ja join siellä lasillisen grappaa. Se on sellasta paikallista vahvaa viinaa. Olin aivan perseet olalla sen jälkeen varmaan tunnin :D Puhuin sujuvasti italiaa ja kikattelin. :D
Ollaa mun veljen kanssa nyt tehty silleen,että mä opetan sille englantia ja se mulle italiaa. On toiminut hyvin ja ollaan molemmat jo parissa päivässä opittu paljon uutta :) Vielä tulee se päivä, kun osaan taas puhua sujuvasti ja ennenkaikkea USKALLAN.





Illalla mentiin syömään paniinit tohon keskustaan. Siellä on semmonen koju ja saa valita kymmenistä täytteitstä rajattomasti mitå haluaa. Mä otin kanaa,juustoo,tomaattia,salaattia,oliiveeja ja herkkusieniä. Lisäks siihen päälle tulee ranskikset mitkä syyään eka semmosella haarukalla päältä. IHAN ÄLYTTÖMÄN hyvää ja maksaa hurjat 3 euroa!






Sitten mentiin vielä jätskille eli tosi terveellisesti tuli syötyä,mutta perkele MÄ OON LOMALLA NYT :D






2 kommenttia:

  1. vasta tajusin et sultahan jää piippu välii:o tosin jos saa viettää laatuaikaa perheen kaa ja viel italiassa niin ymmärrän hyvin:) mulla jää pileet väliin töiden takia:/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. juu niin jää mut en oo ollu siel monee vuotee. nyt vois kyl mennä ku se on himoksella =) ja kyl tää sisilia ja perhe voittaa kaikki maailman bileet =)

      Poista