tiistai 10. heinäkuuta 2012

Häät!

Lauantaina oli mun kaverin Jossun ja Akin häät. Toi oli ensimmäinen kerta kun olin noin hyvien ystävien häissä ja täytyy sanoo,että voi juku sitä kyynelten määrää siellä kirkossa. En tiedä ehkä mitään niin liikuttavaa hetkeä, kun se kohta,jossa isä luovutti Jossun Akille. Mua alkaa jopa vieläkin itkettää kun ajattelen sitä. :D
ÄÄhh mä oon jopa vähän kateellinen siitä,miten ihana parisuhde niillä on aina ollut ja kuinka täydellisiä ne on toisilleen. Mutta tietenkin myös hirveen onnellinen niiden puolesta <3 Jossu oli aivan älyttömän kaunis morsian ja Aki komea sulhanen. Juhlat oli ihanat ja niiden näköiset ja olen erittäin onnellinen,että sain olla siellä paikalla. ONNEA VIELÄ A&J <3

Se päivä alkoi mullekkin kivasti,kun pyyhkäsin heti aamulla Iidan Top Seveniin laittautumaan häitä varten. Huollettiin vähän kynsiä,värjättii tyveä, nypittii kulmia ja lopuksi vielä Iida teki ihanat kikkurat. Ainii ja meikkasi kanssa! Kuinka täydellistä, kun sai vaan sitten pukea kotona kamppeet päälle ja lähteä juhlimaan. :) Joten kiitos vielä Iidalle!

Top Seven!


Juhlia juhlittiin railakkaasti Kristan kanssa ja häiden päätteeksi päädyttiin Mäntsälän Ladyyn. Aamulla olin hyvin pettynyt itseeni kun sinne piti sitten kännipäissää mennä :D Olin kuitenkin ihan ok, kai? Ei siellä kyllä mikään ollut oikeestaan muuttunut.
Tässäpä teille vielä muutama kuva illasta! :)











5 kommenttia: