torstai 14. kesäkuuta 2012

Viime viikolla mulla oli ruhtinaallinen yksi vapaapäivä. Kävin laittamassa Iidan Top Sevenissä kynnet kesäkuosiin ja niistä tuli tosi nätit.


Mun aikasemmasta tekstistä nimeltä "Top Seven" löytyy yhteystiedot tonne, jos säkin innostuit hankkimaan itselles edulliset ja kauniit kynnet :) Mä ajattelin seuraavaks ottaa pinkkiä tai keltaista..hmmmm :)


Kun kynnet oli duunattu lähdin keskustaan treffaamaan rakasta ystävääni Annea :) <3 Käytiin syömässä ja juomassa pari lonkkua ja siitä sitten leffaan katsomaan kauhua. The cabin in the woods oli leffan nimi ja se oli ihan ok. Kyllä illalla vähän hirvitti mennä nukkumaan, mulla varsinkin kun tuo mielikuvitus laukkaa vähän liiankin vilkkaasti :D




Tällässiä vapaapäiviä ihanien tyttöjen seurassa pitäisi olla ehdottomasti lisää ja onneksi niitä on nyt tulossakin.. Ihanaa kun on kesä ja reilu kuukausi enää lomaankin! Saan melkeen kuukauden lomailla,iiiihaanaa! Kaksi viikkoa siitä aion tosiaan viettää perheeni kanssa sisiliassa ja sieltä tulen taatusti kirjottelemaan teille taas matkablogia :) Muita suunnitelmia ei ole ja ihanaa niin ! Haluan mennä fiiliksen mukaan :)

Nyt mä yritän jaksaa yökköillä vielä viimeisen yön ja sitten alkaakin 4 päivän vapaat. Kaikkea kivaa on niillekkin päiville suunniteltu ja niistä varmasti bloggailen myöhemmin lisää ;)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti