sunnuntai 3. kesäkuuta 2012

SOKKS ORTI @ Vaasa

Jatketaampa sitten vihdoin ja viimein Vaasan reissusta :) Perjantaina heitin jo aamulla talviturkin kun kävin järvessä uimassa / pesulla :) Sitten lähdettiin duunaamaan Jonin tukkaa ja kaupungille shoppaileen. Mulla oli aika jäätävän hirvee olo, liekkö sit krapulaa vai mitä, mutt huippas ihan sikana ja heikotti, yöööh...






Se kuitenkin nopeesti meni ohi, kun päästii takas mökille vähä huilii ja sitte alettiinki grillaamaa ja ottamaan vähä lisää sitä lonkeroa.... Taisi siinä mennä myös vähän skumppaa ja kirkkaitakin. Joni mulle jo joskus 7 aikaa joutu ekan kerran sanomaa,että juo välillä vettä :D
Jonin kavereita Heidi,Caro ja Katri tuli mökille juhlimaan myös meidän kanssa. Heidi toimi kuskina ja kiitoksia paljon siitä :) Syötiin , juotiin ja juoruiltiin siinä ilta ja sitten lähettiin Vaasan yöelämään, baariin nimeltä Hullupullo. Olin sitä ennen jo tosiaan aika hyvissä, kun frendille olin laittanu tälläsen viestin sieltä mökiltä :D :



Aamulla vähän nolotti,kun äiti soitti ja sano,että oli nähny Nikon seinällä tämmösen ja arvas että se olin minä :D Sitä nauratti kauheesti ja ei tainnu olla ainoa :D

Koska draamapilvi leijailee mun päällä niin draamalta ei sinäkään iltana vältytty. Mun luottokortti mm varastettiin ja kaikkea muutakin häslinkiä oli :D Ranskalaismies hurmas mut ja sitte myöhemmin ilmeisesti  mun luottokortinkin :D hhahahahaha:D  Mutta oli meillä hauskaakin ja pääsimpä myös länkyttää Idols-Susannalle kuinka se oli mun mielestä niiiiiiin hyvä..:D OMG.











Musta ei oo oikeesti yhtään julkasukelposa kuvaa, oon kaikissa niin silmät ristissä :D
Jotenka kiitos ja anteeksi kaikille, hauskaa oli :DDDD


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti