torstai 31. toukokuuta 2012

VAASA!!

Joo vihdoin alotan bloggaamaan tästä reissusta :)

Oltiin siis viime to-su kaverini Jonin kanssa Vaasassa. Joni on sieltä päin kotosin ja niillä on mökki n. 20km Vaasasta johonki metsään päin :D
Lähettiin kolmen jäljeen ajelemaan sinne ja ajettiinkin suoraa perille yhtä pysähdystä lukuunottamatta. Mä ajoin koko matkan,koska en uskaltanut antaa Jonille mun bemua ajettavaksi :D (sori Joni)

Käytiin Vaasaa saavuttuamme kaupassa ja moikattiin samalla Tonia :) Ostetiin koko vkolopuksi grillattavaa ym.

Perille saavuttuamme mökki oli kyllä mulle niin positiivinen yllätys. Se oli pieni ja söpö ja MULLA OLI OMA HUONE :D Hehkutin sitä koko illan kun 5-wee pikkulapsi.

Syötiin,pelailtiin korttia ja kimbleä ja katottiin Jonin pakotettuna euroviisuja. Oli kyllä ihana vaan mun kuuluisat nallehousut jalassa ja tukka pystyssä ottaa lonkeroa ja ottaa rennosti. Sai humaltua ilman sitä tressiä siitä, että kohta pitää laittautua ja lähteä baariin ym ym ym . EN olekkaan tollassia kalsarikännejä pitkään aikaan päässyt vetämään, ne on kyllä jotenkin välillä vaan niin parasta!!

En viitsi koko kolmen päivän bloggausta tehdä yhdellä kertaa, koska kuvia ja juttuja on niin paljon...
Tää oli nyt vaan strattia ja tänään jatkan toiseen päivään ,jolloin draamalta ei vältytty kun lähdettiin tsekkaamaan Vaasan yöelämä;)


Muistuttaisin vielä että klikatkaa tuolta ylhäältä mielipiteenne galluppiin! Tack!



mun huone :P


Jonin mestat






ranta <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti