torstai 17. toukokuuta 2012

SOKKA IRTI!

Mä just eilen facebookissa päivittelin,et miten ihmiset jaksaa dokaa joka viikonloppu ja aina kun sattuu olemaan joku pyhä..Ihmettelen mä sitä edelleen,mut tänään aukee korkki mullakin! Se on meinaa seiskan bileristeily tiedossa! Jotenki kauhistuttaa jo huomiset mahdolliset olot...... Mut täytyypä ottaa sen verran nätisti että niiltä mahdollisesti parhaansa mukaan välttyis :P
Tuolla on paska ilma,niin mun tuuria. Olis kiva ottaa kannella arskaa ja tietty lonkeroa....Mut ei voi mittää.
Vähän harmittaa,että se suomen peli tulee tänää,mut toivotaan että ava näkyy myös laivalla. Tosin se oli viimeksi sellasta kyytiä jenkeiltä ,ett valitettavasti en oo kovin luottavainen siitä,että suomen pelit enää jatkuis :/

Mua ärsyttää ku mun puhelin on paskana ja eilen tuli viesti ett se olis palannu huollosta. Menin sitte hakemaan sitä dna:lta ni ne urpot oli vahingossa pistäny sen takasin menee huoltoon! joudun siis oottelee taas ties kuin kauan. aarghh! olis ollu kiva ,ett se olis ollu laival tänää mukana kun siinä kuitenkin on paljon musaa jne. :( Yritän kameralla ottaa kuvia ja blogata sitten tietenkin reissusta :)

Nyt täytyy alkaa pakkaa ja lähtee viemää koiria hoitoon mäntsälään...Kirjottelen reissusta kun oon krapulasta selvinnyt :D


p.s Olin eilen kaverin kaa kahvilla ja kuulin taas hyviä mäntsälä-juoruja. Ei tsiisus se kylä tai siis sen asukkaat on  sekasin :D Ja siellä vierailevat muutamat ex-mäntsäläläiset..Huh,eiks ihmisil tosiaa oo muuta elämää ku ravata ladys vaik siel ei enää asukkaan. Sääliks käy.


6 kommenttia:

  1. Mä oon niiiin onnellinen että oon päässyt Mäntsälästä pois ja eroon! Niin sisäsiittoinen ja sisäänpäinlämpiävä tuppuiylä että huh huh! :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. älä muuta sano!!!!! tunnetaanko me? :)

      Poista
  2. täällä myös yksi onnellinen EX-mänyläinen, tosin itse kyllä sorrun tuohon oldissa piipahtamiseen ihan vaan mielenkiinnosta ,josko jokin olisi muuttunut...tähän mennessä ei ole:D sama meno jatkuu aina vaan, puidaan koko kylän voimin kaikkien ikivanhoja kaverinkaverilta kuulutuja pikkujuttuja ja tuijotellaan vaan omaa napaa "ku mä en oo tehny mitään väärin, sä oot..." huoh.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. ei siellä mikään muutu mikskään!! ihan jotenki naurattaa kuinka siel voiki olla niin typeriä ihmisiä :)

      Poista
  3. hah, just nii, itelläkin pienimuotoinen kolmiodraamasoppa,joka syntyi ainoastaan huhupuheitten perusteella! noh mulle riittää se että tiiän itte totuuden:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. joo just tommossia siellä kyllä tulee!! mut tosiaan hyvä ku ite tietää totuuden vaik ärsyttävää se on anyway..joillakin kun ei tunnu olevan tuota omaa elämää :)

      Poista