sunnuntai 20. toukokuuta 2012

Bileristeily

Nää vapaapäivät on menny hurjan nopeesti, mut onneks on ollu kaikkee kivaa tekemistä..
Alotetaan vaikka bloggaamalla seiskan bileristeilyltä ,jossa torstaina jonin kanssa oltiin. :)



Reissu meni ihan ok, tuli oltua pitkästä aikaa aika päissään!! Käytiin heti kun taxfree aukes hakemassa hytti täyteen nesteytystä ja siitä se sitten lähti. Laivalla oli aikamoinen MM-kisahuuma päällä, kun samoihin aikoihin kun laiva lähti, alkoi se Suomi-USA matsi. Oli aika jännät paikat ja aina kun maali tuli niin se kyllä kuului koko laivassa :D Juuri semmosta sen kannatuksen pitääkin olla.....

Mä olin fiksu ja pyysin Jonia ottaa läppärin mukaa, saatii kuunnella musaa samalla kun juopoteltiin :)


Kun on hirveen hatarat muistikuvat oikeeestaan puolen yön jälkeisistä tapahtumista niin on hirveen vaikea tänne mitään oikeen kirjottaa :D Hauskaa meillä muistaakseni oli ja omasta hytistä herättiin :D Mä kiljuin aamulla,että mun rahat on varastettu vaikka todellisuudessa mä en vaa varmaankaa muista niitä kaikkia käyttäneeni :D Huh, että tulihan sit otettua taas! Ihme ja kumma mulla ei ollu krapulaa seuraavana päivänä kummemmin...Jonilla taas oli ja se juttelikin norjaa muutamaa otteesee hytin wc:n kanssa :P

Taidampi pidemmittä puheitta lisäillä muutaman kuvan , mitä oon sentää muistanu reissussa ottaa. Niitäkin on ihmeen vähän, yleensä on ollu paljon enemmän, Seuravaalla kerralla täytyy ryhdistäytyä taas :P





Miss Divet Show, joka kannattaa kaikkien ehdottomasti käydä katsomassa ;)



mentii naimisiin :D

Benkku :D 


seuraavan päivän väsyneet tunnelmat :P






KÄYKÄÄ klikkaamassa tuonne galluppiin vastauksenne. On mielenkiintoista tietää ketä tätä lukee. Nyt yllättäen aika moni näyttää olevan tuttu,mutta tosi moni jättää myös vastaamatta. :( Se löytyy tuolta oikealta yläkulmasta siis :))


4 kommenttia:

  1. Jiihaa oli hubaa <3 Vaikka meninkin ajoissa nukkumaan x)

    VastaaPoista
  2. mm se on su syy etten tiiä mitä oon touhunu koko yön:D

    VastaaPoista
  3. no toi mun poika osaa ainakin ottaa;)<3

    VastaaPoista