lauantai 14. huhtikuuta 2012

Tunnemyrsky

On jostain syystä vallinnu mun pään taas eilisestä illasta lähtien ja vaikka tää fiilis ei oo läheskää yhtä paha kun aikaisemmin niin en voi kun ihmetellä miten oon tän tunnekuohun sekametelisopan kanssa aikaisemmin pärjännyt. Nyt mua kiukuttaa,ahidtaa ja vituttaa lähes joka asia mikä mieleen tulee. En oikee osaa sitä edes peitellä ja moni onkin jo ehtinyt kysymään mikä mua oikeen vaivaa. Vastausta vaan kun en tiedä itsekkään tai tiedän kai, mutta niitä on niin monia asioita ,ettei niitä voi edes muutamaksi lyhyeksi asiaksi eritellä.

Oon tän vuorokauden aikana kuluttanu ihan liikaa minuutteja ja tunteja vanhojen juttujen miettimiseen. Ne ei siitä parane ja mieleltään sairaita ihmisiä en voi yrittää parantaa ku täällä työmaalla.
Kaikista vittumaisinta on ,että niistä sairaista ihmisistä tulee välillä mietittyjä niitä hyviä puolia mitä ei oikeasti ehkä ole edes olemassa? Ainakaan enää. Se voi olla vaan osa sitä sairasta pelia saada toinen ihminen koukutettua itseensä ja pelata sen jälkeen raakaa peliä omilla säännöillä. En nyt edes puhu pelkästään tästä ihanasta exästäni vaan myös muutamasta ihmisestä kenen kanssa tuli jonkun aikaa pyörittyä aikoinaan.
Antaisinko mä niidenkään enää kodella itseäni samalla tavalla kun silloin? No todellakaan en. Silloin oli vaan helppo iskeä kun olin heikoimmillani. Vieläkin kuulee juttuja ja sen verta aion valottaa,että jos mun ei pikkuhiljaa anneta olla niin sitten nämä asiat selvitetään ja kunnolla. Mä en ole se sama Melina mikä mä olin pari vuotta sitten. Kun se raja tulee yli niin se tulee ja nyt se alkaa olla aika kukkurallaan. Mun läheiset ja ystävät näkee ehkä nyt entistä vahvemman Melinan , joka on vihdoin saanut taas elämästään kiinni ja niin se meneekin. Silloin mun tielle ei tule enää vinkumaan ykskään itseään täynnä oleva persoonallisuushäiriöinen kakara. Tässä tilityksessä en tarkoita nyt ketään henkilökohtaisesti vaan ihan muutamia tyyppejä yleisestikkin, joten älkää kukaa vetäkö henkilökohtaisia herneitä nenään. Tää on taas tällänen avautumisangstiteksit mitä en oo lukenu kesken kirjottamisen vaan kirjottanu putkeen täydellä tunteella.

Että ei mulla sitten muuta MOI :D

2 kommenttia:

  1. oii vitsit sul on aivan ihana blogi :)!

    ♥leave-world.blogspot.com

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitos kovasti,täytyypä tsekkailla sunki blogi :)

      Poista