tiistai 17. huhtikuuta 2012

TITANIC 3D


Käytiin eilen leffassa Jonin kanssa katsomassa Titanic 3D. Mua jänskätti ihan hirveesti kun en ollu ennen ollu 3D leffoissa ja olin ku pieni kakara :D Alkuun tuli mainoksia jostain piirreetystä ja se oli makeen näköstä ku ne ampparit lensi mukamas päälle :D hihihihii! Jonia tais jossain vaiheessa vähän hävettääkkin,kun niin täpinöissää olin niistä typerän näkösistä laseista :D ¨

Mä olin teinimpänä ihan hullu Leonacro Dicaprio-fani. Muistan hyvin kun mulla oli seinällä siitä julisteita 119 kappaletta. Mahto seinät olla hienon näköset :D Mulla oli myös Leo-penaali ja Leo-lompakko ym ym ym.... Jos vaikka jossai saksankielisessä lehdessäki oli edes pieni kuva siitä niin mun oli ostettava se lehti ,jotta pysytin leikkaamaan niitä kuvia tietenkin Leo-kansioon :D
Eilen mä mietin,että mitähän mä oon mahtanu nähdä siinä kun sillon se oli mun mielestä maailman kuuumin ja söpöin mies. Nyt se ei kyllä vaikuttanu muhun enää samalla tavalla :D Eikä se tänäpäivänäkään kyllä mikään kuumistus enää olee , höh :/

Okei , on se esim tässä kuvassa aika söpö <3


Mutta nykyään....

Njääh :/


Sitte me aina mun kavereiden kans oltii sitä mieltä, ett Kate Winslet on tyhmä ja ruma,koska Leo kuulu meistä Romeon & Julian tavoin Claire Danesin kanssa yhteen.. :D Hohhoijaa...
Nyt musta taas Kate näytti niin kauniilta tossa leffassa <3

eikö?




Vaikka olen kyseisen leffan nähmnyt varmaan 10 kertaa, oli se silti kiva käydä katsomassa tuona 3d-versiona. Hyvin jaksoi katsoa koko 3tuntia kestävän elokuvan ja oli siinä välillä semmonen fiilis kun olisi itsekkin siellä ollut. Viimiset puol tuntia melkee tuli itkeä tihrutettua, oi oli se niin romanttista <3
Muutama tekoripsi köyhempänä siis lähdin elokuvasta, hah :)





Ja lopuksi vielä vähän epäselvä kuva,mutta..... :D




Kiitoksia Jonille leffaseurasta <3












Ei kommentteja:

Lähetä kommentti