maanantai 23. huhtikuuta 2012

On siis kevät...

..Kuljen Hakaniemen rantaan..Soi koko ajan mun päässä! Eikä ihmekkään, kun ilma on noin kiva ulkona :) Varsinki eilen näytti olevan ihanan lämmin sää.
Mun eilinen meni niin,että aamulla kirmasin kahdeksan jälkeen Iidalle laittamaan raitoja tukkaan. Laitettiin blondeja pidennyksiä sekä värjättiin omaa tukkaa ja niistä tuli kyllä tosi kivat jo nyt :) Ens kerralla sitten laitetaan lisää vaaleeta. Oon jo niin pitkää ollu tumma niin vaalennus piristää kummasti :)
Iidan ja Rennen söpöilyn johdosta podin illalla kotii päästyäni pientä parisuhde-kaipuuta , mutta onneksi se oli mennyt aamulla jo ohi. KESÄ+SINKKUUS=PARASTA :D Viime kesä olikin sellainen ensimmäinen kymmeneen vuoteen,mutten tainut siitä vielä valitettavasti osata silloin nauttia. Nyt aion kyllä ottaa kaiken ilon irti ;)
Päädyin sitten sunnuntainakin ylitöihin iltavuoroon ja voin kertoo et oon ihan loppu. Olin 4 pääsiäisyötä töissä jonka jälkee oli 2 vapaata, sitte oli ILTA,ILTA,ILTA,AAMU, yksi vapaa ja sitten ILTA,AAMU,ILTA,ILTA,ILTA,ILTA,PITKÄ,ILTA ja AAMU. Nyt ollaan siis menossa tossa kohtaa,että huomenna olis oltava aamu seiskasta ilta kasiin asti töissä. AARRGGHHH... !!!!!! Mut ei auta valittaa,kun on itse tähän tilanteesee itsensä tunkenut :D Se, miksi taas tarvin niin kipeesti rahaa on taas lukunsa erikseen, enkä jaksa siitä enää edes jauhaa...prkl.
Perjantaina mulla alkaa vapaat ja YRITÄN pitää ne kaikki kolme tosiaankin vapaana. On luvattu lämpimää säätä...Terdekauden voisi siis korkata ;) Vappuna oon TÖISSÄ, tuliko yllärinä? :D

Äh, nyt on jotenki ihan BLAA BLAA -olo, kurkku kipee,väsyttää ja päätä särkee. Mut eiköhän tää taas tästä :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti