torstai 19. huhtikuuta 2012

Normipäivä

Tänään nukuin aamulla pommiin ja sekös aina v*tuttaa ! Onneks kuitenkin olin lännen nopee ja en kovin montaa minuuttia loppujen lopuks myöhästynyt töistä. Eka olin muutaman tunnin osastolla normiduunissa ja sitten menin hoitosuhdekoulutuksen vikaan seminaariin. Nyt on seki koulutus käyty ja astetta viisaampi pitäs olla taas...kai?
Kotii päästyäni pistin pyykit pyörii,imuroin ja vein koirat. Sitte pikku päikkäreiden jälkeen salille & solkkuun.
Mä oon kyllä maailman huonoin ottaa päikkäreitä, en meinaa millää herätä niistä ja oon jotenki entistä väsyneempi ja usein myös kiukkunen herättyäni.. Ihme että jaksoin herätä ja raahautua salille ja tuli kyllä taas ihan huippu hyvä fiilis sen jälkeen :) Nyt täytyy ottaa taas itteesä niskasta kii ja alottaa kunnolla toi treenaaminen.

Rusketusfriikki kun oon niin olin aivan innoissani kun meidän salille oli tullut myyntiin niitä solkussa käytettäviä rasvoja,jotka edistää ja pidentää  rusketusta. Ostin heti melkee vikoilla pennosilla purkin ja pääsinki jo kerran sitä koklaamaan. Tuoksu on ihana ja se tuo kivan hehkun iholle, nyt vaa oottelee ,että vaikuttaaks se oikeesti tuohon rusketuksen saamiseen :)

Se on tämä :

 
Erittäin voimakkaasti rusketusta edistävä! 

Sisältää tyrosiinia, DHA:ta ja luonnollista rusketusta tehostavia ainesosia, hopeauute suojaa ihoa. Voide tuo upean hehkun iholle. 

Tuoksu:
Parazzi Pin


Jossain kehuttiin tota merkkiä parhaaks ja mä ainakin toivon ,ett se on hyvä, koska kovin halpa se ei ollut :D
Jännityksellä siis jään oottelemaan;) Nyt telkusta Viidakon tähtöset ja kaikkia tallennuksia mitä ei oo kerinny kattomaan..Onneeks huomenna vasta iltavuki ni ei tarvi panikoida nukkumaamenon kanssa :))

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti