sunnuntai 29. huhtikuuta 2012

Kuulumisia :)

Oon ollu niin hirveesti töissä ,etten oo ehtiny päivitellä mitää :(
Laskin,että parissa viikossa on tullu painettua n. 116 tuntia ja mulle se ainakin on paljon! Siinä samalla kun pitäs ehtii hoitaa koiria,siivoo kotia, kuntoilla ym muuta arkisia asioita...

Perjantaina mulla oli kuitenkin vapaapäivä. Nukuin "pitkään" ja lenkkeilin ja leikin ihanien koirieni kanssa <3 Kävin myös solkussa ja salilla. Täytyy sanoo,että nyt alkaa olemaan taas väriä pinnassa ja se mun ostama solkkurasva tosiaan tehostaa sitä rusketuksen saamista! Olen tyytyväinen siis siiheen kalliiseen purnukkaan :D

Lähdettiin Jonin kanssa Helsinkiin. Meillä oli tarkotuksena mennä leffaan,mutta siellä oli niin hillittömästi jonoa,ettei jaksettu sitten vaivautua jonottamaan.
Lähdettiin syömään Morrissoniin, mistä saa kuulemma Helsingin parhaita hamppareita ja sen syötyäni voin melkeen yhtyä siihen! Hyvää ruokaa ihan ok hinnalla, suosittelen!


Aurinkoisen päivän kunniaksi mentiin ensimmäisille TERDElonkuille syötyämme. Jonin pari kaveria oli myös messissä ja oli taas mahtavaa tutustua uusiin ihmisiin :) Kunnes vihdoin löydettii kiva terde ja vapaat paikat ,päivitin facbookkiin sijaintini jonka jälkeen rupesi puhelin soimaan urakalla :D Moni oli sillä suunnilla ja jos en olisi ollut autolla liikkellä, olisi ilta taatusti jatkunut pidempääkin. Seuraavan työpäivän ja tosiaan sen auton takia piti kuitenkin tyytyä yksiin,mutta olipa ihana pitkästä aikaa istua terassilla nauttien lonkerosta ja hyvästä seurasta. Myös Nipa bongasi mun fb-päivityksen ja liittyi seuraan. Oli ihana nähdä rakasta kaveria "pitkästä" aikaa. Noh, olihan siitä melkeen kuukaus :)

Tällässiä päiviä LISÄÄ KIITOS! <3




Lauantain vietin ylitöissä nuorisopsykiatrian osastolla ja täytyy sanoa,että se puoli kiehtoo mua kovasti. Ehkä mä joku päivä meeen kokeilee ,miten pärjäisin siellä :)) Oppimisen kannalta olis ainakin hieno kokemus.


Palaan sunnuntain kuulumisiin seuraavassa postauksessa :) 


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti