tiistai 3. huhtikuuta 2012

HBD TO me!

Tänään on sitte tosiaan se virallinen päivä, kun ikää tulee lisää mittariin. Synnyin klo 8.45 ,joten oon jo virallisesti 26!!!!!! OMG!!!!!!! 30 lähestyy uhkaavasti oikeestikkin nyt sitte näköjään :D
Onneks oon henkisesti vielä aika teini ja ikähän on vaa numeroita, eiks niin? ;D

Voisko joku leipoo mulle tämmösen kakun? :D :



Onnitteluja oli tullu jo nyt ihan hirveesti tonne facebookkiin ja hyvä niin , koska onnea tässä jo aletaan tarviimaakin :D Joskus suunnittelin,ett eka lapsi pitää syntyy 26-vuotiaana,joten nyt alkaa tulla aika hoppu!
Onneks mulla ei kumminkaa ole minkäälaista vauvakuumetta,koska haluun matkustella ja mennä ja tulla just miten haluan vielä. Onhan tässä vielä aikaa....Se vaan menee niin hemmetin nopeesti!!!!!!!!!

Mä lähden viettämään mun synttäreitä mielisairaalaa, onneks tosin töihin :)

XOXO 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti