keskiviikko 18. huhtikuuta 2012

DiipaDaapa

Ei oo oikee ollu mitää kirjotettavaa... Oon ollu töissä töissä ja töissä..Nyt mulla näyttäs olevan yhtä sunnuntaita lukuuottamatta 4 viikonloppua vapaata! OMG en muista koska tällästä tilannetta olisi ollut :D Aion kuitenkin kinuta ylitöitä, koska haluan näistä veloista eroo ja pitäs saada tota koiraaki maksettua. Mulla on jäätävä asuntokuume ja aion kyllä vielä tän vuoden aikana sen oman kodin hankkia <3 Kiire mulla ei oo,koska haluan noita rahajuttuja vähä paremmin kondiksee ja viihdyn hemmetin hyvin tässä uudessa kodissa täällä Järvenpäässä.
Mielialat vaihtelee tiuhaan tahtiin edelleen,välillä on sellanen maailmanlopun meiningin fiilis, mutta useimmiten kuitenkin nykyään on jo mahtava fiilis. Oon niin onnellinen mun ystävistä,perheestä,työstä, sinkkuudesta ja siitä,että tulee KESÄ <3
Tuleva oikeudenkäynti ressaa ja kenties siitä tulee isompi juttu mitä alkujaa piti. Otetaan nyt sitte kunnolla kaikki asiat huomioon kun ei eräiltä idiooteilta yhteistyö suju. Se kertoo kyllä siitä, miten epävarmoja ne on kaikesta ja HAH sehän naurattaa vaan mua =)
Mutta muuten...fiilis on hyvä ja se on ihanaa!! :))

P.s...Lucasta on tullu jo iso poika:)


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti