lauantai 17. maaliskuuta 2012

Pieni Luca!

Eilen se päivä viimein koitti. Nimittäin oli aika hakea pieni ja ihana Luca kotiin <3
Joo siitä ei nyt sitten tullutkaan Lenni, vaan Luca <3

Ajomatkalla kotiin päin se pikkasen itki ,mutta tänne päästyämme se oli ihan kun olisi asunut täällä aina :)
Choko ja Veeti otti tosi hyvin vastaan uuden tulokkaan. Pikkasen Veeti on kummissaan ja Choko vähän mököttää mulle kun on mustis ,mut leikkii kumminki pikkusen kanssa ja hoivaa sitä <3
Veetiltä Luca yritti etsiä tissiä :D Voi pientä.

Eka yökin meni hyvin. Nukuin tässä sohvalla ja Luca sänky oli tässä heti mun vieressä. Pari kertaa yöllä heräsin kun se itki, mut pienen hetken paijaamisen jälkeen nukahti uudelleen udeen:)

Voi että mä oon onnellinen ,että mun koti täyttyi 4 pieenellä ihanalla tassulla lisää!!!

Voisin vaan tuijottaa ja tuijottaa ja tuijottaa kun ne leikkii ja touhuaa... IHANIA!! :)

Nyt mulla onkin onneks 4 päivää mammalomaa,joten on aikaa tutustua kunnolla pikkuiseen :) <3

Sen pienuus ei tuu ees esille kunnolla näissä kuvissa..Täytyy ottaa joku kuva mistä näkyy kunnolla kuinka piiiiiieni se onkaan! <3


Lucan lempilelu :)


Veljekset tutustuu :)

Sitten koitti väsy ja oli aika käydä yöunille hiiri kainalossa <3<3

4 kommenttia:

  1. apuuuaaaaaa miten sulonen se on:)

    VastaaPoista
  2. Voi ihana! <3 Sullako on siis kaksi chihua jo aiemmin? Itselläni yksi kääpiövillakoira ja tekisi kovasti mieli hankkia sille kaveri.. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. yks chihu 2 wee ja sitte 13 vuotias cotton de tulear:)
      Suosittelen kamun hankkimista, on niillä niin pljon toisilleenki seuraa ku yksin on kotona :)

      Poista